Σελίδα 1 από 1

ΑΙΩΡΑ. TIME ΓΙΑ RELAX ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΩΡΑ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 12, 2010 5:24 am
από Admin
Η χαλάρωση και η ευεξία περνάει και μέσα απο μια καλή, αναπαυτική ποιοτική αιώρα.

Κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα με τις χειροποίητες, βραζιλιάνικες αιώρες της εταιρίας AMAZONAS. Σύντομα θα έχετε την δυνατότητα να δωρίσετε στον εαυτό σας, στην οικογένεια σας ή έναν φίλο σας μια στιγμή χαλάρωσης και ξενοιασιάς.

Αν γίνατε ή πρόκειται να γίνεται χαζομπαμπάς, χαζομαμά, χαζοπαππούς ή χαζογιαγιά, η Αmazonas έχει φανταστικές αιώρες για μωρά ως 9 μηνών και άλλα μοντέλα για μικρά παιδιά.

Για τις πρώτες πληροφορίες σας μπορείτε να μπείτε στο site www.amazonas-online.de έως ότου ετοιμαστεί το www.aiora-amazonas.gr

ΑΙΩΡΑ. TIME ΓΙΑ RELAX ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΩΡΑ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 28, 2012 3:45 pm
από Admin
Το www.aiora-amazonas.gr ειναι πλεον στον αερα. Σας περιμενει μια τεραστια ποικιλια σε αιωρες, βασεις, αξεσουαρ, αιωρες ειδικες για μωρα.

Καλη ξεκουραση και χαλαρωση στην Αμαζονα σας!

Re:ΑΙΩΡΑ. TIME ΓΙΑ RELAX ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΩΡΑ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 17, 2012 10:29 pm
από Admin
Ο μεσημεριανός ύπνος στην αιώρα είναι πολύ καλύτερος σε σχέση με τον ύπνο σε κρεβάτι ή σε υπνόσακο ("σλίπινγκ-μπαγκ"), σύμφωνα με νέα έρευνα Ελβετών επιστημόνων, την οποία καλά θα έκαναν να πάρουν υπόψη όσοι σχεδιάζουν θερινές εξορμήσεις σε κάμπινγκ, αλλά και όσοι δεν διστάζουν να κοιμηθούν σε μπαλκόνια, αυλές και κήπους.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τους Σόφι Σβαρτς και Μισέλ Μουλετάλερ του πανεπιστημίου της Γενεύης, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο έγκριτο περιοδικό βιολογίας "Current Biology", σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο και τις βρετανικές "Ιντιπέντεντ" και "Τέλεγκραφ", έκαναν πειράματα με μια ομάδα 12 εθελοντών στους οποίους έκαναν ηλεκτροεγκεφαλογράφημα την ώρα ενός μεσημεριανού ύπνου διάρκειας 45 λεπτών, ενώ άλλα μηχανήματα κατέγραφαν τις κινήσεις των ματιών και των μυών.
Οι επιστήμονες, μελετώντας κυρίως τα εγκεφαλικά κύματα, διαπίστωσαν ότι η αιώρα επιτρέπει αφενός πιο γρήγορο ύπνο και αφετέρου καλύτερη ποιότητα ύπνου, καθώς είναι γενικά πιο βαθύς. Η ελαφρά αιώρηση του σώματος αποδεικνύεται ότι έχει ευεργετικά αποτελέσματα σε σχέση με ένα ακίνητο κρεβάτι.
Οι ερευνητές θα κάνουν νέα πειράματα για να δουν αν η θετική επίδραση της αιώρας διατηρείται και σε μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα ύπνου, με την ελπίδα ότι θα μπορούσε να αξιοποιηθεί για την καταπολέμηση της νυχτερινής αϋπνίας ή ακόμα και για τη βελτίωση της μνήμης μετά από ένα τραυματισμό. Δεν είναι τυχαίο, λένε οι επιστήμονες, ότι προ αμνημονεύτων ετών, οι άνθρωποι νανουρίζουν τα μωρά τους σε κούνιες ή ότι οι ηλικιωμένοι αποκοιμιούνται ευκολότερα σε κουνιστές πολυθρόνες.