ΝΕΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΟΦΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΒΑΣΕΙ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Δημιουργήστε το δικό σας ερώτημα(topic) και ανταλλάξτε γνώμες με τους υπόλοιπους χρήστες
Απάντηση
evagelos
Δημοσιεύσεις:10
Εγγραφή:Δευ Δεκ 27, 2010 12:10 pm
Επικοινωνία:
ΝΕΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΟΦΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΒΑΣΕΙ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Δημοσίευση από evagelos » Δευ Δεκ 27, 2010 1:15 pm

Χαιρετώ σαν νέο μέλος την πολύ καλή και χρήσιμη ιστοσελίδα.
Μετά από 50000 χιλιόμετρα στην Ευρώπη με συρόμενο τροχόσπιτο , αποφάσισα για αγορά καινούργιου αυτοκινούμενου για περισσότερα χιλιόμετρα και σε άλλες Ηπείρους.
Ρωτάω θέματα ουσιαστικά για εμάς που θα εγκαταλείψουμε το αγαπημένο μας συρόμενο ( με μηδενική σχεδόν συντήρηση) και την άνεση μετά το κάμπινγκ να έχεις Ι.Χ., ΚΑΙ να μεταβούμε εις γνώση μας στο πανάκριβο αυτοκινούμενο ΣΕ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.
1) Πόσα είναι τελικά τα τέλη κυκλοφορίας για καινούργιο μετά την 1-11-2010;
2) Μπορούμε να βρούμε ένα αξιόπιστο site που να αναφέρει τους ρύπους για τα καινούργια;
3) Πόσο κοστίζει μια σωστή ασφάλιση για όλο το χρόνο από ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ;
4) Επειδή ταξιδεύουμε και ξέρουμε τι σημαίνει κατανάλωση στη ρυμούλκιση , πόσο καίνε τα αυτοκινούμενα των 2300 κυβικών και 130 ίππων;
5) Κάθε πότε γίνεται σέρβις και πόσο κοστίζει;

evagelos
Δημοσιεύσεις:10
Εγγραφή:Δευ Δεκ 27, 2010 12:10 pm
Επικοινωνία:

Re:ΝΕΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΟΦΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΒΑΣΕΙ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Δημοσίευση από evagelos » Δευ Δεκ 27, 2010 1:39 pm

Και κάτι ακόμη.
Ξέρω τα πάντα για τιμές και μοντέλα όλου του κόσμου , διαβάζοντας 4 ξένα περιοδικά. Ψάχνω όλα τα θέματα πριν την αγορά γιατί με το συρόμενο που έχω ,είχα σχεδόν (επαναλαμβάνομαι) μηδενική συντήρηση και κόστος αγοράς που έχει ήδη αποσβεστεί. Με ενδιαφέρει ακόμη και η κατανάλωση αν κερδίζω από τη ρυμούλκηση.
Πάντως με ένα απλό υπολογισμό έβγαλα ετήσιο κόστος για αυτοκινούμενο από φθορά κεφαλαίου αγοράς και συντήρησης , ΕΠΙΕΙΚΩΣ πάνω από 10000 Ευρώ!!!!!!
Δηλαδή για καφέ στην Ανταρκτική και επιστροφή ή σε όποιο μέρος του πλανήτη σε πεντάστερο ξενοδοχείο ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.

buyaris
Δημοσιεύσεις:30
Εγγραφή:Παρ Νοέμ 28, 2008 12:52 pm
Επικοινωνία:

Re:ΝΕΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΟΦΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΒΑΣΕΙ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Δημοσίευση από buyaris » Τρί Δεκ 28, 2010 4:59 am

Καλησπέρα,

η Καλυψώ είναι της burstner ,nexxo family a570(alcoven) σε σασί ford transit.O κινητήρας είναι 2200cc με 130hp. Πλέον βγαίνει με 140hp στα ίδια κυβικά.

Απάντηση στο 4ο ερώτημα:
Το καλοκαίρι έκανα την διαδρομή Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα-Αντίρριο-Καλάβρυτα-Κατάκολο-Καλαμάτα-Δυρός-Γύθειο-Νεάπολη Λακωνίας-Ελαφόνησος και επιστροφή πάλι την ίδια διαδρομή. Συνολικά 2200 Km (που αποτελούνταν από επίπεδες ευθείες αλλά και αρκετό έως πολύ ανηφοροκατηφορηλίκι), μέγιστη ταχύτητα 80Κm/h (εκδρομή κάναμε,όχι παράδοση δέματος!!!) και μέση κατανάλωση 9,6lt/100km diesel. To μέγιστο μεικτό είναι 3,5tn και είχα περίπου 3,3tn (θέλουμε όλη την προίκα μαζί μας.) Έχω κάνει περίπου 17000Κm και επειδή καταγράφω πάντα καταναλώσεις, αυτές κυμαίνονται μεταξύ 9,5 και 10,5lt/100km. Ο όγκος σε συνδιασμό με υψηλότερες ταχύτητες σίγουρα ανεβάζει την κατανάλωση.

Απάντηση στο 3ο ερώτημα:
Η εταιρία Παπαχρήστος Α.Ε. (210 - 8214025) έχει ασφαλήσει την Καλυψώ για ένα χρόνο με μεικτή ασφάλεια (επώνυμη). Η διαφορά (προς τα κάτω) είναι θεαματική σε σχέση με την προηγούμενη που είχα.(επίσης επώνυμη). Πάλι στην ίδια εταρία θα την ασφαλήσω.

Απάντηση στο 1ο,2ο και 5ο ερώτημα:
Καλύτερα να απευθεινθείτε σε επίσημη αντιπροσωπεία και εξουσιοδοτημένο service ford,fiat,iveco ή ακόμη και στο σχετικό περιοδικό ''ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΤΙR''.

φιλικά,

Buyaris
Τι κοινό έχει ο Οδυσσέας, ο Cousteau κι εγώ;

Μα, φυσικά, την Κ α λ υ ψ ώ!!!

buyaris
Δημοσιεύσεις:30
Εγγραφή:Παρ Νοέμ 28, 2008 12:52 pm
Επικοινωνία:

Re:ΝΕΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΟΦΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΒΑΣΕΙ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Δημοσίευση από buyaris » Τρί Δεκ 28, 2010 6:36 am

Καλησπέρα,

κάποια στιγμή προσπάθησα να απαριθμήσω τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του αυτοκινουμένου. Οπότε ίσως βοηθήσω στις σκέψεις σας.

ο σοφός λαός μας λέει πως αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει. Παρόλαυτα θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο αντικειμενικός γίνεται.

πλεονεκτήματα αυτοκινουμένου: 1) πιο ταξιδιάρικη θέση οδηγού, έχεις καλύτερη ορατότητα αφ' υψηλού.
2) μεγαλύτερη άνεση και ευρυχωρία κατά το ταξίδι, άρα λιγότερες στάσεις για ξεμούδιασμα.
3) έχεις και εν κινήσει πολλές ευκολίες όπως α)δυνατότητα για κρύο νερό ή καφέ, β)ύπνο (συνήθως
για
τους πιτσιρικάδες) γ) κάποιο επιτραπέζιο παιχνίδι δ) τηλεόραση ή ε) ακόμη και επίσκεψη στα
ιδιαίτερα διαμερίσματα της επαύλεως.
4) λόγω του χαρακτηρισμού του ως ιχ αυτοκίνητο, δεν έχει περιορισμό εξ' ορισμού στη μέγιστη
ταχύτητα ταξιδίου (πχ στην Εγνατία οδό αν πηγαίνεις με 130, κανείς δεν θα σου πει τίποτε)
οπότε κερδίζεις πολύ χρόνο κυρίως σε μεγάλες αποστάσεις (πχ Ευρώπη)
5)έχει μεγαλύτερο ντεπόζιτο και σε συνδιασμό με τον πετρελαιοκινητήρα έχει πολύ μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με αυτοκίνητο - τροχόσπιτο.
6) δεν είναι ανάγκη να παιδευτείς για τα ψώνια σου γιατί παρκάρεις ακριβώς μπροστά από ένα σούπερμάρκετ και τα προμηθεύεσαι και αν σου αρέσει , διανυκτερεύεις κιόλας εκεί.
7) δεν είσαι υποχρεωμένος να διανυκτερεύσεις σε camping. Επομένως 1)τριγυρνάς όλη τη μέρα μέσα στη πόλη όπου έχεις παρκάρει 2)την απολαμβάνεις και το βράδυ με τα ποικίλα φώτα,πίνεις και το αλκοόλ σου και δεν έχεις την έγνοια πχ: τώρα ποιος κάνει 10 χλμ μέχρι το camping.
8)είναι πιο ευέλικτο από το συνδιασμό αυτοκίνητο - τροχόσπιτο (εννοείται και με την όπισθεν)
και πιάνει φυσικά λιγότερο χώρο σε ολιγόωρες στάσεις
9)δεν απαιτείται να κλείσουμε θέση camping από νωρίς . Διακοπές θα κάνουμε, θα αγχωθούμε και για την διανυκτέρευση?
10)είναι ετοιμοπόλεμο και το χειμώνα... και στα δύσκολα βάζεις 1 σετ αλυσίδες και προχωράς.
στο τροχόσπιτο τι κάνεις αν έχει χιόνι ή πάγο? πώς κουμαντάρεις αυτοκίνητο με τροχόσπιτο?
11) ακόμη και για 1-2 διανυκτερεύσεις σε χιονοδρομικό κέντρο μπαίνεις, οδηγείς , μένεις και μετά ανάποδα πίσω στην έδρα σου χωρίς πολλούς νταλκάδες. με τροχόσπιτο: κοτσάρησε, οδήγησε με την ψυχή στο στόμα στήσε
κλπ,κλπ. Α , και πρέπει να μείνεις και σε χώρο που θα σου υποδείξουν, όχι όπου 'γουστάρεις'.
12)φθηνότερη χρέωση σε καράβια, λόγω συνολικού μήκους
13) ακόμη και όταν δεν το χρησιμοποιούμε , έχουμε νόμιμο δικαίωμα να το παρκάρουμε μπροστά στο σπίτι μας . Είναι ιχ αυτοκίνητο.


μειονεκτήματα αυτοκινουμένου: 1) κόστος κτήσης
2)μέγιστο μεικτό βάρος (αν έχουμε σταθμεύσει το τροχόσπιτό μας για αρκετές μέρες ή ακόμη και σεζόν , δε μας απασχολεί το μέγιστο βάρος)
3)το πλήθος των επιβατών πρέπει να συμφωνεί με το προβλεπόμενο στην άδεια κυκλοφορίας.Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν άδεια για 5 επιβάτες. Πάρα πολλά αυτοκινούμενα έχουν άδεια για 4.
4) λιγότερος ωφέλιμος χώρος . Ένα τροχόσπιτο μήκους 7 μέτρων έχει περισσότερο χώρο σε σχέση με ένα αυτοκινούμενο 7 μέτρων (λόγω καμπίνας και μηχανής του 2ου)
5) ακριβότερα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα
6) πιο δυσκίνητο σε σύγκριση μόνο με το αυτοκίνητο
7)συντήρηση κινητήρα, μηχανικών μερών (λάδια, φίλτρα, ελαστικά, αμορτισέρ κλπ)
8) σε αρκετά μοντέλα(alcoven) το ύψος αγγίζει ή και ξεπερνά τα 3 μέτρα. (κίνδυνος από δέντρα και χαμηλές γέφυρες).

φιλικά,

BUYARIS
Τι κοινό έχει ο Οδυσσέας, ο Cousteau κι εγώ;

Μα, φυσικά, την Κ α λ υ ψ ώ!!!

evagelos
Δημοσιεύσεις:10
Εγγραφή:Δευ Δεκ 27, 2010 12:10 pm
Επικοινωνία:

Re:ΝΕΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΟΦΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΒΑΣΕΙ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Δημοσίευση από evagelos » Τρί Δεκ 28, 2010 1:12 pm

Ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου. Σαν ιδέα και απόκτηση το αυτοκινούμενο είναι σαφώς πιο δελεαστικό.
Εχει όλα τα πλεονεκτήματα που ανέφερες , αλλά όταν φθάνεις στο προορισμό σου ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Στην Ευρώπη που ταξιδεύω κάθε χρόνο οι αυτοκινούμενοι πάνε στα πιο άθλια κάμπινγκ κοντά στη πόλη για να έχουν πρόσβαση σε προαστιακό και σε λεωφορεία. Οταν το στήσεις δε το ξεστήνεις για να πας σε μουσείο ούτε και σε άλλα ωραία πράγματα.
Θα πούμε πολλά εν καιρώ αλλά πρέπει να ετοιμαστώ για Βουλγαρία.
Η αλήθεια είναι ότι το κάμπινγκ ξεκίνησε σα θεσμός για τη φτωχολογιά και βρίσκεις αυτοκινούμενα των 500000 Ευρώ.

roland
Δημοσιεύσεις:30
Εγγραφή:Δευ Νοέμ 24, 2008 2:46 pm
Επικοινωνία:

ΝΕΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΟΦΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΒΑΣΕΙ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Δημοσίευση από roland » Τρί Δεκ 28, 2010 4:11 pm

evagelos έγραψε:Χαιρετώ σαν νέο μέλος την πολύ καλή και χρήσιμη ιστοσελίδα.
Μετά από 50000 χιλιόμετρα στην Ευρώπη με συρόμενο τροχόσπιτο , αποφάσισα για αγορά καινούργιου αυτοκινούμενου για περισσότερα χιλιόμετρα και σε άλλες Ηπείρους.
Ρωτάω θέματα ουσιαστικά για εμάς που θα εγκαταλείψουμε το αγαπημένο μας συρόμενο ( με μηδενική σχεδόν συντήρηση) και την άνεση μετά το κάμπινγκ να έχεις Ι.Χ., ΚΑΙ να μεταβούμε εις γνώση μας στο πανάκριβο αυτοκινούμενο ΣΕ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.
1) Πόσα είναι τελικά τα τέλη κυκλοφορίας για καινούργιο μετά την 1-11-2010;
2) Μπορούμε να βρούμε ένα αξιόπιστο site που να αναφέρει τους ρύπους για τα καινούργια;
3) Πόσο κοστίζει μια σωστή ασφάλιση για όλο το χρόνο από ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ;
4) Επειδή ταξιδεύουμε και ξέρουμε τι σημαίνει κατανάλωση στη ρυμούλκιση , πόσο καίνε τα αυτοκινούμενα των 2300 κυβικών και 130 ίππων;
5) Κάθε πότε γίνεται σέρβις και πόσο κοστίζει;

Καλησπέρα.
Για το θέμα των ρύπων η κατάσταση δεν αλλάζει,τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα,νεκροφόρες,ασθενοφόρα,θωρακισμένα αυτοκίνητα τα τέλη κυκλοφορίας θα συνεχίσουν να υπολογίζονται βάση κυβικών.
Τώρα για το service στα Fiat γίνεται κάθε 45000χλμ και να το υπολογίζεις γύρω στα 300€
Το σήμερα είναι το αύριο για το οποίο ανησυχούσες χθές.

evagelos
Δημοσιεύσεις:10
Εγγραφή:Δευ Δεκ 27, 2010 12:10 pm
Επικοινωνία:

Re:ΝΕΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΟΦΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΒΑΣΕΙ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Δημοσίευση από evagelos » Κυρ Ιαν 02, 2011 7:22 am

Ευχαριστώ για την απάντηση , το υποψιαζόμουνα για τα τέλη απλά ήθελα επιβεβαίωση.
Για το σερβις τα πράγματα είναι αισιόδοξα. Ευτυχώς που τα σασί των αυτοκινούμενων είναι από επαγγελματικά φορτηγάκια που σημαίνει βρίσκω ανταλλακτικά και στα περίπτερα.
Μόλις γύρισα από ΜΠΑΝΣΚΟ Βουλγαρίας και όπως καταλαβαίνεις , πρώτη μούρη , απέναντι από το πανάκριβο ξενοδοχείο στο πάρκινγκ παρκαρισμένοι 3 Ελληνες αυτοκινούμενοι. Δε ξέρω αν μείνανε στα αυτοκινούμενα γιατί είδα τους χαρακτηριστικούς κίτρινους τάκους αλφαδιάσματος ( επειδή έκανε ψοφόκρυο και δεν είχαν καμιά παροχή).

roland
Δημοσιεύσεις:30
Εγγραφή:Δευ Νοέμ 24, 2008 2:46 pm
Επικοινωνία:

Re:ΝΕΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΟΦΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΒΑΣΕΙ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Δημοσίευση από roland » Δευ Ιαν 17, 2011 3:36 pm

evagelos έγραψε:Ευχαριστώ για την απάντηση , το υποψιαζόμουνα για τα τέλη απλά ήθελα επιβεβαίωση.
Για το σερβις τα πράγματα είναι αισιόδοξα. Ευτυχώς που τα σασί των αυτοκινούμενων είναι από επαγγελματικά φορτηγάκια που σημαίνει βρίσκω ανταλλακτικά και στα περίπτερα.
Μόλις γύρισα από ΜΠΑΝΣΚΟ Βουλγαρίας και όπως καταλαβαίνεις , πρώτη μούρη , απέναντι από το πανάκριβο ξενοδοχείο στο πάρκινγκ παρκαρισμένοι 3 Ελληνες αυτοκινούμενοι. Δε ξέρω αν μείνανε στα αυτοκινούμενα γιατί είδα τους χαρακτηριστικούς κίτρινους τάκους αλφαδιάσματος ( επειδή έκανε ψοφόκρυο και δεν είχαν καμιά παροχή).
Καλησπέρα.
Τι εννοείς πως δεν είχαν καμιά παροχή?
Το σήμερα είναι το αύριο για το οποίο ανησυχούσες χθές.

evagelos
Δημοσιεύσεις:10
Εγγραφή:Δευ Δεκ 27, 2010 12:10 pm
Επικοινωνία:

Re:ΝΕΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΟΦΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΒΑΣΕΙ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Δημοσίευση από evagelos » Τετ Ιαν 19, 2011 3:10 pm

Εννοώ ότι είχαν παρκάρει ο ένας δίπλα στον άλλο σε ένα κλασσικό πάρκινγκ απέναντι από το πιο πανάκριβο ξενοδοχείο.
Δε ξέρω αν έμεναν μέσα.

Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες