Τρύπα στο πλάι και στη οροφή
-
- Δημοσιεύσεις:28
- Εγγραφή:Παρ Σεπ 17, 2010 10:22 am
- Επικοινωνία:
Αγαπητοί Αφοί Ζαμπετα, Αντώνη ή όποιος άλλος εχει την καλοσύνη να δωσει τα φωτα του.
Προκειται για ερωτήσεις που έκανα και σε άλλο φόρουμ και ο φίλος και συνάδελφος patrinos με παρεμπεμψε στον ΄Αντώνη΄. Μόνο αυτός ξέρει μου είπε.
Λοιπόν μια και έχει χειμωνιάσει και ειναι η περίοδος νεκρή από πλευράς εκδρομών, προβλέπεται γενικότερη συντηρηση του ρυμουλκούμενου (θα μιλήσω σε άλλο τοπικ για αυτό με πολλές φώτο), καθώς και ορισμένες μετατροπές.
Συγκεκριμένα έχουμε ένα Hobby deluxe μοντέλο του 1989 (σύμφωνα με τον αριθμό πλαισιου), το οποιο το διατηρούμε σε πάρα πολύ καλή κατασταση όπως θα δείτε και από τις φωτο.
Μια από τις μετατροπές που σκεφτομαι να κάνω για την καλύτερη εξυπηρετηση ειναι να τοποθετήσω 2 εξωτερικές μπριζες - 1εμπρός πλαγια και 1πίσω πλάγια στην μεριά της πόρτας πάντα- http://www.frankana.de/navigate.do?kgrpId=5074 ώστε να αποφευγω να ξεδιπλώνω μέτρα και μετρα μπαλαντεζας μέσα στα χώματα-νερά και με τα παιδιά να τις πειράζουν. Ετσι θα μπορώ να συνδέω το κουζινακι, την tv, την τοστιερα κλπ όποτε τα χρειαζομαστε. Μάλιστα έχω κανονισει και με ηλεκτρολογο να κάνουμε τις συνδέσεις εφόσον τρυπήσω τα πλαινά του τροχόσπιτου...................
1. ΜΠΟΡΩ;;;;;;;; ειναι δυνατον να γινει με ποτηροτρύπανο;;;;;;;;;;;;
2. Το πλαινό πάνελ του τροχοσπιτού μου είναι τύπου σαντουιτσ ή έχει ξυλινο σκελετό με οριζόντια και κάθετα δοκαράκια ;;;;;;;;;;;;; και
3. Εάν έχει σκελετό πως μπορώ να βρώ τα κενα ώστε να μην τον καταστρέψω αφού οι τρύπες ειναι μικρής διαμέτρου.
4. Η μπρίζα της frankana έχει ενσωματωμένο κουτί στο πίσω μέρος ; στρογγυλό ή τετράγωνο;
5. Υπάρχει ειδικό ποτυροτρύπανο, και από πια μεριά πρέπει να ξεκινήσει η διαδικασία. Από την εξωτερική με το αλουμίνιο ή από το εσωτερικό ξύλο;
Επίσης λόγω του ότι το καλοκαιρι δεν υποφερεται η ζέστη και ειμαστε λάτρεις της μεσημεριανής σιέστας είχαμε αγοράσει ένα φορητό κλιματιστικό το οποίο το ειχαμε στην μέση του διαδρόμου. Ο όγκος του δημιουργούσε προβλήματα στην κινηση εντος του τροχόσπιτου όπως και ο σωλήνας εξαγωγής του(φ150).
Αποφασίστηκε λοιπόν να αποσυναρμολογηθεί από την ντουλάπα η θερμαστρα, και στην θεση τησ να μπει το κλιματιστικό. Όλα καλά διότι δεν κάνουμε χειμερινό τουρισμό με το ρυμουλκούμενο. Μάλιστα η αποσύνδεση έγινε με επαγγελματισμό δίχως να καταστρέψω τίποτε από την θερμάστρα και η τοποθετηση του κλιματιστικού επίσης όπως φαινεται και από τις παρακάτω φωτο.
Θέμα δημιουργείται από τον σωλήνα εξαγωγής πλέον. 2 λύσεις υπάρχουν.
1. τρύπα στο πλάι από Φ100 εως και φ150 (με ποτηροκορώνα) και εξωτερικά ειδική σίτα για την κάλυψη της τρύπας.
2. Τρύπα στην οροφή και συνδεση με μανιτάρι.
Tι προτείνεται και ποιες οι συμβουλές σας;
Σε άλλο φορουμ έχει γίνει πατέντα σύνδεσης τησ συγκεκριμένησ εξαγωγής με μανιτάρι αγορασμένο από Ζαμπέτα και με το τάπερ (το θυμάστε);
Μπορούν να γίνουν αυτές οι τρύπες στο πλάι ή στην οροφή;
τι προβλήματα μπορεί να συναντησω κατα την κατασκευή τους;
Εσείς που έχετε ξαναδοκιμάσει κατι τετοιο πως το κανατε τελικά.
Προκειται για ερωτήσεις που έκανα και σε άλλο φόρουμ και ο φίλος και συνάδελφος patrinos με παρεμπεμψε στον ΄Αντώνη΄. Μόνο αυτός ξέρει μου είπε.
Λοιπόν μια και έχει χειμωνιάσει και ειναι η περίοδος νεκρή από πλευράς εκδρομών, προβλέπεται γενικότερη συντηρηση του ρυμουλκούμενου (θα μιλήσω σε άλλο τοπικ για αυτό με πολλές φώτο), καθώς και ορισμένες μετατροπές.
Συγκεκριμένα έχουμε ένα Hobby deluxe μοντέλο του 1989 (σύμφωνα με τον αριθμό πλαισιου), το οποιο το διατηρούμε σε πάρα πολύ καλή κατασταση όπως θα δείτε και από τις φωτο.
Μια από τις μετατροπές που σκεφτομαι να κάνω για την καλύτερη εξυπηρετηση ειναι να τοποθετήσω 2 εξωτερικές μπριζες - 1εμπρός πλαγια και 1πίσω πλάγια στην μεριά της πόρτας πάντα- http://www.frankana.de/navigate.do?kgrpId=5074 ώστε να αποφευγω να ξεδιπλώνω μέτρα και μετρα μπαλαντεζας μέσα στα χώματα-νερά και με τα παιδιά να τις πειράζουν. Ετσι θα μπορώ να συνδέω το κουζινακι, την tv, την τοστιερα κλπ όποτε τα χρειαζομαστε. Μάλιστα έχω κανονισει και με ηλεκτρολογο να κάνουμε τις συνδέσεις εφόσον τρυπήσω τα πλαινά του τροχόσπιτου...................
1. ΜΠΟΡΩ;;;;;;;; ειναι δυνατον να γινει με ποτηροτρύπανο;;;;;;;;;;;;
2. Το πλαινό πάνελ του τροχοσπιτού μου είναι τύπου σαντουιτσ ή έχει ξυλινο σκελετό με οριζόντια και κάθετα δοκαράκια ;;;;;;;;;;;;; και
3. Εάν έχει σκελετό πως μπορώ να βρώ τα κενα ώστε να μην τον καταστρέψω αφού οι τρύπες ειναι μικρής διαμέτρου.
4. Η μπρίζα της frankana έχει ενσωματωμένο κουτί στο πίσω μέρος ; στρογγυλό ή τετράγωνο;
5. Υπάρχει ειδικό ποτυροτρύπανο, και από πια μεριά πρέπει να ξεκινήσει η διαδικασία. Από την εξωτερική με το αλουμίνιο ή από το εσωτερικό ξύλο;
Επίσης λόγω του ότι το καλοκαιρι δεν υποφερεται η ζέστη και ειμαστε λάτρεις της μεσημεριανής σιέστας είχαμε αγοράσει ένα φορητό κλιματιστικό το οποίο το ειχαμε στην μέση του διαδρόμου. Ο όγκος του δημιουργούσε προβλήματα στην κινηση εντος του τροχόσπιτου όπως και ο σωλήνας εξαγωγής του(φ150).
Αποφασίστηκε λοιπόν να αποσυναρμολογηθεί από την ντουλάπα η θερμαστρα, και στην θεση τησ να μπει το κλιματιστικό. Όλα καλά διότι δεν κάνουμε χειμερινό τουρισμό με το ρυμουλκούμενο. Μάλιστα η αποσύνδεση έγινε με επαγγελματισμό δίχως να καταστρέψω τίποτε από την θερμάστρα και η τοποθετηση του κλιματιστικού επίσης όπως φαινεται και από τις παρακάτω φωτο.
Θέμα δημιουργείται από τον σωλήνα εξαγωγής πλέον. 2 λύσεις υπάρχουν.
1. τρύπα στο πλάι από Φ100 εως και φ150 (με ποτηροκορώνα) και εξωτερικά ειδική σίτα για την κάλυψη της τρύπας.
2. Τρύπα στην οροφή και συνδεση με μανιτάρι.
Tι προτείνεται και ποιες οι συμβουλές σας;
Σε άλλο φορουμ έχει γίνει πατέντα σύνδεσης τησ συγκεκριμένησ εξαγωγής με μανιτάρι αγορασμένο από Ζαμπέτα και με το τάπερ (το θυμάστε);
Μπορούν να γίνουν αυτές οι τρύπες στο πλάι ή στην οροφή;
τι προβλήματα μπορεί να συναντησω κατα την κατασκευή τους;
Εσείς που έχετε ξαναδοκιμάσει κατι τετοιο πως το κανατε τελικά.
HOBBY 460 DELUX
Re:Τρύπα στο πλάι και στη οροφή
Φίλε Κώστα ...
Υπάρχει και τρίτη λύση ...
Τρύπα στο δάπεδο ...
Όταν έβγαλες την σόμπα, δεν υπήρχε τρύπα στο πάτωμα ;
Με μια σέγα, ανοίγεις την τρύπα στο δάπεδο, που είναι πολύ καλύτερο από την τρύπα στο πλάι ή στην οροφή.
Δεν θα έχεις προβλήματα στεγανότητας, ούτε και αισθητικά.
Βάζεις και μια σίτα και είσαι ΟΚ ...
Για κοίτα και αυτή την περίπτωση ...
Εννοείται ... ότι κρατάς το κομμάτι της τρύπας ... (σαν τάπα) για αποκατάσταση, όταν αποσύρεις το κλιματιστικό ... !!
Μάξιμος
Υπάρχει και τρίτη λύση ...
Τρύπα στο δάπεδο ...
Όταν έβγαλες την σόμπα, δεν υπήρχε τρύπα στο πάτωμα ;
Με μια σέγα, ανοίγεις την τρύπα στο δάπεδο, που είναι πολύ καλύτερο από την τρύπα στο πλάι ή στην οροφή.
Δεν θα έχεις προβλήματα στεγανότητας, ούτε και αισθητικά.
Βάζεις και μια σίτα και είσαι ΟΚ ...
Για κοίτα και αυτή την περίπτωση ...
Εννοείται ... ότι κρατάς το κομμάτι της τρύπας ... (σαν τάπα) για αποκατάσταση, όταν αποσύρεις το κλιματιστικό ... !!
Μάξιμος
-
- Δημοσιεύσεις:28
- Εγγραφή:Παρ Σεπ 17, 2010 10:22 am
- Επικοινωνία:
Re:Τρύπα στο πλάι και στη οροφή
Μαξιμε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Ειναι και αυτό μια λύση. Πρέπει να δουμε και τα αρνητικά της όμως.
1. μιλάμε για μια έξοδο αέρα φ150 που όπως φαινεται από τις φωτογραφίες βρίσκεται στο πάνω μέρος του κλιματιστικού. Όπως το δοκιμασα ειναι αρκετά δύσκολο να λυγίσει ο σωλήνας ( και ας ειναι σπιράλ) σχεδόν 90 μοίρες για να βγει η εξαγωγή στο δάπεδο.
2. φανταζεσαι σε καμπιγκ το καλοκαιρι με υψηλές θερμοκρασιες μια εξαγωγή φ150 να φυσσά το στεγνό και ξερό χώμα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ντουμάνι η σκόνη.................. θα φαμε ξυλο και από τους γειτονες αλλά και από την κυρά............ δεν λέει...........
3. επειδή η εξαγωγή αυτή βγάζει ζεστό αέρα το ιδανικότερο είναι να εχει μικρή διαδρομή. Ο αέρας που κυκλοφορεί γύρω από τον σωλήνα, ειδικά το καλοκαιρι ζεσταινεται ευκολα. Οι λύσεις προς το δάπεδο ή προς την οροφή δεν πληρούν αυτή την προδιαγραφή. Αντιθετα η λύση στο πλαι ειναι καταλληλη ως προς το μηκος της εξαγωγής. Βεβαια υπάρχει η περίπτωση να ενοχλεί τους γειτονες. Γιαυτό και έχω σκεφτεί πως άν τελικά με αφήσει ο Αντώνης να κάνω τρύπα στο πλαι, θα την καλύψω με μια γρυλια αερισμού αυτού του τύπου http://www.frankana.de/navigate.do?kgrpId=6951 , και θα παρατηρήσω κατα πόσο ενοχλεί τους δίπλα ο εξαγωμενος αέρας.
Εαν και εφόσον γίνεται αυτό τότε θα έχω μαζί μου μια γωνια 90αρα αποχετευσης Φ150 και αφού ξεβιδώσω την γρύλια, θα την προσαρμοζω στην τρύπα και θα γυριζω την γωνια αντιθετα ώστε να δουλευει σαν καμιναδα. (ελπίζω να καταλαβες, αλλιώς θα στειλω φωτος).
Το θέμα ειναι να μας πει και ο Αντώνης κατα πόσο μπορώ να τρυπήσω.
Ειναι και αυτό μια λύση. Πρέπει να δουμε και τα αρνητικά της όμως.
1. μιλάμε για μια έξοδο αέρα φ150 που όπως φαινεται από τις φωτογραφίες βρίσκεται στο πάνω μέρος του κλιματιστικού. Όπως το δοκιμασα ειναι αρκετά δύσκολο να λυγίσει ο σωλήνας ( και ας ειναι σπιράλ) σχεδόν 90 μοίρες για να βγει η εξαγωγή στο δάπεδο.
2. φανταζεσαι σε καμπιγκ το καλοκαιρι με υψηλές θερμοκρασιες μια εξαγωγή φ150 να φυσσά το στεγνό και ξερό χώμα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ντουμάνι η σκόνη.................. θα φαμε ξυλο και από τους γειτονες αλλά και από την κυρά............ δεν λέει...........
3. επειδή η εξαγωγή αυτή βγάζει ζεστό αέρα το ιδανικότερο είναι να εχει μικρή διαδρομή. Ο αέρας που κυκλοφορεί γύρω από τον σωλήνα, ειδικά το καλοκαιρι ζεσταινεται ευκολα. Οι λύσεις προς το δάπεδο ή προς την οροφή δεν πληρούν αυτή την προδιαγραφή. Αντιθετα η λύση στο πλαι ειναι καταλληλη ως προς το μηκος της εξαγωγής. Βεβαια υπάρχει η περίπτωση να ενοχλεί τους γειτονες. Γιαυτό και έχω σκεφτεί πως άν τελικά με αφήσει ο Αντώνης να κάνω τρύπα στο πλαι, θα την καλύψω με μια γρυλια αερισμού αυτού του τύπου http://www.frankana.de/navigate.do?kgrpId=6951 , και θα παρατηρήσω κατα πόσο ενοχλεί τους δίπλα ο εξαγωμενος αέρας.
Εαν και εφόσον γίνεται αυτό τότε θα έχω μαζί μου μια γωνια 90αρα αποχετευσης Φ150 και αφού ξεβιδώσω την γρύλια, θα την προσαρμοζω στην τρύπα και θα γυριζω την γωνια αντιθετα ώστε να δουλευει σαν καμιναδα. (ελπίζω να καταλαβες, αλλιώς θα στειλω φωτος).
Το θέμα ειναι να μας πει και ο Αντώνης κατα πόσο μπορώ να τρυπήσω.
HOBBY 460 DELUX
Re:Τρύπα στο πλάι και στη οροφή
Δεν θα διαφωνήσω ... και σίγουρα η άποψη του Αντώνη πρέπει να μετρήσει .
Κάθε λύση όμως , έχει τα αρνητικά ... όπως και τα θετικά της ...
Απλά η τρύπα στο πάτωμα, έχω την εντύπωση , ότι κάνει την μικρότερη "ζημιά" στο τροχόσπιτο .
Η καμπυλότητα της σπιράλ σωλήνας ... για να στρίψει 360 μοίρες (προς τα κάτω δηλαδή), λύνεται και με δύο πλαστικές σωλήνες Φ150 .
Η ... σκόνη ... ναι είναι ένα πρόβλημα ... μικρότερο πιστεύω ... από το (τυχόν) πρόβλημα υγρασίας .
Να δούμε και την γνώμη του Αντώνη .
Νά 'σαι καλά
Μάξιμος
Κάθε λύση όμως , έχει τα αρνητικά ... όπως και τα θετικά της ...
Απλά η τρύπα στο πάτωμα, έχω την εντύπωση , ότι κάνει την μικρότερη "ζημιά" στο τροχόσπιτο .
Η καμπυλότητα της σπιράλ σωλήνας ... για να στρίψει 360 μοίρες (προς τα κάτω δηλαδή), λύνεται και με δύο πλαστικές σωλήνες Φ150 .
Η ... σκόνη ... ναι είναι ένα πρόβλημα ... μικρότερο πιστεύω ... από το (τυχόν) πρόβλημα υγρασίας .
Να δούμε και την γνώμη του Αντώνη .
Νά 'σαι καλά
Μάξιμος
-
- Δημοσιεύσεις:28
- Εγγραφή:Παρ Σεπ 17, 2010 10:22 am
- Επικοινωνία:
Re:Τρύπα στο πλάι και στη οροφή
Το σαββατοκυριακο που περασε καταφερα τελικά να ετοιμασω το κλιματιστικό στην θεση του.
Εκοψα προσεκτικα την πορτα βρηκα και περιπου ιδιας αποχρωσης ξυλο και ετοιμασα και ενα πορτακι με σιτα αερισμου για το πλαι. Η πορτα θελει λιγο γυαλοχαρτάρισμα και περασμα με λουστρο ή με μαρκαδόρο της αποχρωσης για να ερθει όπως πριν. θα γινει και αυτό. απομενει μόνο η τρύπα για την εξαγωγή.
Το τελικο αποτέλεσμα με φωτογραφία:
Το νεό πορτάκι ανοιγει για να μπαινει ευκολα το κλιαμτιστικό αλλά και να γινεται ελεγχος στον ηλεκτρικό πινακα.
Εκοψα προσεκτικα την πορτα βρηκα και περιπου ιδιας αποχρωσης ξυλο και ετοιμασα και ενα πορτακι με σιτα αερισμου για το πλαι. Η πορτα θελει λιγο γυαλοχαρτάρισμα και περασμα με λουστρο ή με μαρκαδόρο της αποχρωσης για να ερθει όπως πριν. θα γινει και αυτό. απομενει μόνο η τρύπα για την εξαγωγή.
Το τελικο αποτέλεσμα με φωτογραφία:
Το νεό πορτάκι ανοιγει για να μπαινει ευκολα το κλιαμτιστικό αλλά και να γινεται ελεγχος στον ηλεκτρικό πινακα.
HOBBY 460 DELUX
Re:Τρύπα στο πλάι και στη οροφή
Καλησπέρα φίλε Κώστα,
καταρχάς ευχαριστώ για την τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη που έχείς στην άποψη μου χωρίς να έχουμε γνωριστεί.
Ο κύριος Καθηγητής έχει την σωστή άποψη. Να πάς την τρύπα στο έδαφος. Τα κλιματιστικά τροχοσπίτων ( δαπέδου TRUMA & DOMETIC ) έχουν την έξοδο του ζεστού αέρα στο πάτωμα. Για να μην βγαίνει με δύναμη ο ζεστός αέρας και σηκώνεις σκόνη όπως σωστά σκέφτηκες θα βάλεις ένα κουτί απο κάτω όπως βάζουμε εμείς σε όλα τα κλιματιστικά δαπέδου. Είναι ένα αξεσουαρ το οποίο μπορούμε να στο στείλουμε να το προσαρμόσεις. Μειώνει το φόρυβο απο το στροβιλισμό του αέρα και φυσικά αυτό που σκέφτηκες να σηκώνεται η σκόνη.
Δες το σχέδιο της Τruma : http://www.truma.com/downloadcenter/aus ... ion_de.pdf
Για τις πρίζες που θέλεις να βάλεις, θα τρυπήσεις απο έξω προς τα μέσα. Το τροχόσπιτο σου έχει σκελετό αλλά και να κόψεις κάποιο καδρονάκι που ενδεχομένος να περνάει απο εκεί που θα τρυπήσεις δεν θα πάθει κάποια ζημιά το τροχόσπιτο. Η σταθερότητα της κατασκευής είναι ένας συνδυασμός των πλευρικών πάνελ, του πατώματος, των επίπλων, του σασί.
Μια μικρή τρύπα για πρίζα δεν δημιουργεί πρόβλημα.
Η πρίζα που διάλεξες έχει απο την πίσω πλευρά ένα μαύρο στρόγγυλο λάστιχο. Η ιδέα είναι καλή έτσι όπως το σκέφτηκες αλλά θα σου πρότεινα το φουρνάκι να παίρνει ρεύμα απο ξεχωριστή πρίζα και όχι απο το τροχόσπιτο. Αν δηλαδή φαίρνεις το ρεύμα απο το κάμπινγκ με μια μπαλαντέζα απο αυτή την μπαλαντέζα να πάρει ρεύμα το φουρνάκι.
Αν θέλεις δές και αυτή την πρίζα. Έχει έξοδο και για κεράια και 12 V. http://www.frankana.de/navigate.do?kgrpId=5061
Για το μοντέλο τροχοσπίτου που έχεις καλό είναι να εξετάσεις σοβαρά την στεγανότητα του για να μην βρεθείς προ εκπλήξεων.
Για αυτά και ότι άλλο θέλεις στην διάθεση σου.
Αντώνης
καταρχάς ευχαριστώ για την τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη που έχείς στην άποψη μου χωρίς να έχουμε γνωριστεί.
Ο κύριος Καθηγητής έχει την σωστή άποψη. Να πάς την τρύπα στο έδαφος. Τα κλιματιστικά τροχοσπίτων ( δαπέδου TRUMA & DOMETIC ) έχουν την έξοδο του ζεστού αέρα στο πάτωμα. Για να μην βγαίνει με δύναμη ο ζεστός αέρας και σηκώνεις σκόνη όπως σωστά σκέφτηκες θα βάλεις ένα κουτί απο κάτω όπως βάζουμε εμείς σε όλα τα κλιματιστικά δαπέδου. Είναι ένα αξεσουαρ το οποίο μπορούμε να στο στείλουμε να το προσαρμόσεις. Μειώνει το φόρυβο απο το στροβιλισμό του αέρα και φυσικά αυτό που σκέφτηκες να σηκώνεται η σκόνη.
Δες το σχέδιο της Τruma : http://www.truma.com/downloadcenter/aus ... ion_de.pdf
Για τις πρίζες που θέλεις να βάλεις, θα τρυπήσεις απο έξω προς τα μέσα. Το τροχόσπιτο σου έχει σκελετό αλλά και να κόψεις κάποιο καδρονάκι που ενδεχομένος να περνάει απο εκεί που θα τρυπήσεις δεν θα πάθει κάποια ζημιά το τροχόσπιτο. Η σταθερότητα της κατασκευής είναι ένας συνδυασμός των πλευρικών πάνελ, του πατώματος, των επίπλων, του σασί.
Μια μικρή τρύπα για πρίζα δεν δημιουργεί πρόβλημα.
Η πρίζα που διάλεξες έχει απο την πίσω πλευρά ένα μαύρο στρόγγυλο λάστιχο. Η ιδέα είναι καλή έτσι όπως το σκέφτηκες αλλά θα σου πρότεινα το φουρνάκι να παίρνει ρεύμα απο ξεχωριστή πρίζα και όχι απο το τροχόσπιτο. Αν δηλαδή φαίρνεις το ρεύμα απο το κάμπινγκ με μια μπαλαντέζα απο αυτή την μπαλαντέζα να πάρει ρεύμα το φουρνάκι.
Αν θέλεις δές και αυτή την πρίζα. Έχει έξοδο και για κεράια και 12 V. http://www.frankana.de/navigate.do?kgrpId=5061
Για το μοντέλο τροχοσπίτου που έχεις καλό είναι να εξετάσεις σοβαρά την στεγανότητα του για να μην βρεθείς προ εκπλήξεων.
Για αυτά και ότι άλλο θέλεις στην διάθεση σου.
Αντώνης
-
- Δημοσιεύσεις:28
- Εγγραφή:Παρ Σεπ 17, 2010 10:22 am
- Επικοινωνία:
Re:Τρύπα στο πλάι και στη οροφή
Αντώνη δεν έχει σημασία που δεν έχουμε γνωριστεί. Ξέρω το μαγαζί σας, είμαι πελάτης και από τους ευχαριστημένους θα έλεγα.Admin έγραψε:Καλησπέρα φίλε Κώστα,
καταρχάς ευχαριστώ για την τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη που έχείς στην άποψη μου χωρίς να έχουμε γνωριστεί.
Το κουτί ειναι πανεξυπνη λύση. Τα κλιματιστικά της TRUMA πόσο μεγαλη εξαγωγή Φ έχουν; Όπως είπα και στον Μάξιμο φοβάμαι πως ο ζεστός αέρας από την μπούκα εξαγωγής του οικιακού κλιματιστικού που είναι αρκετά μεγαλη, Φ150, θα εγκλωβίζεται μέσα στο κουτί και δεν θα βγαινει ευκολα και γρήγορα με αποτέλεσμα να υπερθερμαινεται ο σωλήνας. Αυτού του τύπου τα κλιματιστικά επειδή έχουν εσωτερικά τον συμπιεστή έχουν αυτοματισμό που διακόπτουν την λειτουργία τους με την υπερθέρμανση.Admin έγραψε:Ο κύριος Καθηγητής έχει την σωστή άποψη. Να πάς την τρύπα στο έδαφος. Τα κλιματιστικά τροχοσπίτων ( δαπέδου TRUMA & DOMETIC ) έχουν την έξοδο του ζεστού αέρα στο πάτωμα. Για να μην βγαίνει με δύναμη ο ζεστός αέρας και σηκώνεις σκόνη όπως σωστά σκέφτηκες θα βάλεις ένα κουτί απο κάτω όπως βάζουμε εμείς σε όλα τα κλιματιστικά δαπέδου. Είναι ένα αξεσουαρ το οποίο μπορούμε να στο στείλουμε να το προσαρμόσεις. Μειώνει το φόρυβο απο το στροβιλισμό του αέρα και φυσικά αυτό που σκέφτηκες να σηκώνεται η σκόνη.
Δες το σχέδιο της Τruma : http://www.truma.com/downloadcenter/aus ... ion_de.pdf
Αποκλειεις εντελώς την ιδέα για τρύπα στο πλάι για την εξοδο του ζεστού αέρα;
Ευχαριστώ πολύ, θα προχωρήσω με τις μπρίζες αφού τις παραγγείλω πρώταAdmin έγραψε:Για τις πρίζες που θέλεις να βάλεις, θα τρυπήσεις απο έξω προς τα μέσα. Το τροχόσπιτο σου έχει σκελετό αλλά και να κόψεις κάποιο καδρονάκι που ενδεχομένος να περνάει απο εκεί που θα τρυπήσεις δεν θα πάθει κάποια ζημιά το τροχόσπιτο. Η σταθερότητα της κατασκευής είναι ένας συνδυασμός των πλευρικών πάνελ, του πατώματος, των επίπλων, του σασί.
Μια μικρή τρύπα για πρίζα δεν δημιουργεί πρόβλημα.
Δεν χρησιμοποιώ φουρνάκι ηλεκτρικό. Γκαζάκι............μόνο. TV, υπολογιστής , το χτυπητήρι του φραππέ, η κεραία τετοιες μικροκαταναλώσεις...............................Admin έγραψε:Η πρίζα που διάλεξες έχει απο την πίσω πλευρά ένα μαύρο στρόγγυλο λάστιχο. Η ιδέα είναι καλή έτσι όπως το σκέφτηκες αλλά θα σου πρότεινα το φουρνάκι να παίρνει ρεύμα απο ξεχωριστή πρίζα και όχι απο το τροχόσπιτο. Αν δηλαδή φαίρνεις το ρεύμα απο το κάμπινγκ με μια μπαλαντέζα απο αυτή την μπαλαντέζα να πάρει ρεύμα το φουρνάκι.
Την έχω υπόψη μου. Εχω μελετήσει άπειρες ώρες και εγώ τον έντυπο καταλογο που μου έστειλες.....Admin έγραψε:Αν θέλεις δές και αυτή την πρίζα. Έχει έξοδο και για κεράια και 12 V. http://www.frankana.de/navigate.do?kgrpId=5061
Το τροχοσπιτάκι μας σιγουρα είναι παλιό όπως είπα και σε παλιοτερο ποστ ειναι καλα συντηρημένο. Υπάρχει μεγαλή αποθήκη που όταν παρκάρει ειναι παντα στεγασμένο. Στη ουσία η επαφή με το νερό ειναι 2 με 3 φορές το χρόνο όταν πλενεται και γυαλίζεται (εχουμε και τετοια τρέλα βλέπεις).................... Πέρσι άλλαξα και το μανιτάρι (εσεις μου το στείλατε) που είχε ξεραθεί από τον ήλιο. Φετος θα παραγγειλω τα χερούλια. Τσεκαρησα και την ηλιοροφή η οποία ακομα καλά κρατεί. Σκεφτομε όμως μετά το τελος της φετινης καλοκαιρινής περιόδου να την αλλαξω (πιθανότατα με άλλη που να έχει βεντιλατερ). ¨Οτι τοποθετήσω στις τρύπες που θα γίνουν θα τις σταγενοποιήσω σίγουρα με sikaflex 252. (τα λέω καλά; )Admin έγραψε:Για το μοντέλο τροχοσπίτου που έχεις καλό είναι να εξετάσεις σοβαρά την στεγανότητα του για να μην βρεθείς προ εκπλήξεων.
Για αυτά και ότι άλλο θέλεις στην διάθεση σου.
Αντώνης
Αντώνη ευχαριστώ για τις συμβουλές.
Εχω κανονισει να κανω σέρβις στο τροχόσπιτο, λίπανση, ρουλμαν, φρένα, λαστιχα, οπότε θα ανεβασω στο φόρουμ φωτος εάν δεν έχεις αντιρηση....
HOBBY 460 DELUX
Re:Τρύπα στο πλάι και στη οροφή
Συνέχισε έτσι KEEP CARAVANINGkostas patra έγραψε:Αντώνη δεν έχει σημασία που δεν έχουμε γνωριστεί. Ξέρω το μαγαζί σας, είμαι πελάτης και από τους ευχαριστημένους θα έλεγα.Admin έγραψε:Καλησπέρα φίλε Κώστα,
καταρχάς ευχαριστώ για την τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη που έχείς στην άποψη μου χωρίς να έχουμε γνωριστεί.
Να είσαι καλά.
Το κουτί ειναι πανεξυπνη λύση. Τα κλιματιστικά της TRUMA πόσο μεγαλη εξαγωγή Φ έχουν; Όπως είπα και στον Μάξιμο φοβάμαι πως ο ζεστός αέρας από την μπούκα εξαγωγής του οικιακού κλιματιστικού που είναι αρκετά μεγαλη, Φ150, θα εγκλωβίζεται μέσα στο κουτί και δεν θα βγαινει ευκολα και γρήγορα με αποτέλεσμα να υπερθερμαινεται ο σωλήνας. Αυτού του τύπου τα κλιματιστικά επειδή έχουν εσωτερικά τον συμπιεστή έχουν αυτοματισμό που διακόπτουν την λειτουργία τους με την υπερθέρμανση.Admin έγραψε:Ο κύριος Καθηγητής έχει την σωστή άποψη. Να πάς την τρύπα στο έδαφος. Τα κλιματιστικά τροχοσπίτων ( δαπέδου TRUMA & DOMETIC ) έχουν την έξοδο του ζεστού αέρα στο πάτωμα. Για να μην βγαίνει με δύναμη ο ζεστός αέρας και σηκώνεις σκόνη όπως σωστά σκέφτηκες θα βάλεις ένα κουτί απο κάτω όπως βάζουμε εμείς σε όλα τα κλιματιστικά δαπέδου. Είναι ένα αξεσουαρ το οποίο μπορούμε να στο στείλουμε να το προσαρμόσεις. Μειώνει το φόρυβο απο το στροβιλισμό του αέρα και φυσικά αυτό που σκέφτηκες να σηκώνεται η σκόνη.
Δες το σχέδιο της Τruma : http://www.truma.com/downloadcenter/aus ... ion_de.pdf
Αποκλειεις εντελώς την ιδέα για τρύπα στο πλάι για την εξοδο του ζεστού αέρα;
Θα ήθελα να αποφύγεις την τρύπα στο πλαί. Να προσπαθήσεις πρώτα την λύση του πατώματος και αν δεν σου βγεί που δεν το πιστεύω τότε η τρύπα στο πάτωμα μπορεί να κλείσει εύκολα και να δείς τηνλύση στο πλαί κλπ. Πρώτα όμως στο πάτωμα και μετά τις άλλες λύσεις. Και στα κλιματιστικά δαπέδου η έξοδος είναι αρκετά μεγάλη και η έξοδος του ζεστού αέρα είναι άμεσα στο πάτωμα.
Ευχαριστώ πολύ, θα προχωρήσω με τις μπρίζες αφού τις παραγγείλω πρώταAdmin έγραψε:Για τις πρίζες που θέλεις να βάλεις, θα τρυπήσεις απο έξω προς τα μέσα. Το τροχόσπιτο σου έχει σκελετό αλλά και να κόψεις κάποιο καδρονάκι που ενδεχομένος να περνάει απο εκεί που θα τρυπήσεις δεν θα πάθει κάποια ζημιά το τροχόσπιτο. Η σταθερότητα της κατασκευής είναι ένας συνδυασμός των πλευρικών πάνελ, του πατώματος, των επίπλων, του σασί.
Μια μικρή τρύπα για πρίζα δεν δημιουργεί πρόβλημα.
Δεν χρησιμοποιώ φουρνάκι ηλεκτρικό. Γκαζάκι............μόνο. TV, υπολογιστής , το χτυπητήρι του φραππέ, η κεραία τετοιες μικροκαταναλώσεις............................... Τότε όλα ΟΚAdmin έγραψε:Η πρίζα που διάλεξες έχει απο την πίσω πλευρά ένα μαύρο στρόγγυλο λάστιχο. Η ιδέα είναι καλή έτσι όπως το σκέφτηκες αλλά θα σου πρότεινα το φουρνάκι να παίρνει ρεύμα απο ξεχωριστή πρίζα και όχι απο το τροχόσπιτο. Αν δηλαδή φαίρνεις το ρεύμα απο το κάμπινγκ με μια μπαλαντέζα απο αυτή την μπαλαντέζα να πάρει ρεύμα το φουρνάκι.
Την έχω υπόψη μου. Εχω μελετήσει άπειρες ώρες και εγώ τον έντυπο καταλογο που μου έστειλες.....Admin έγραψε:Αν θέλεις δές και αυτή την πρίζα. Έχει έξοδο και για κεράια και 12 V. http://www.frankana.de/navigate.do?kgrpId=5061
Το τροχοσπιτάκι μας σιγουρα είναι παλιό όπως είπα και σε παλιοτερο ποστ ειναι καλα συντηρημένο. Υπάρχει μεγαλή αποθήκη που όταν παρκάρει ειναι παντα στεγασμένο. Στη ουσία η επαφή με το νερό ειναι 2 με 3 φορές το χρόνο όταν πλενεται και γυαλίζεται (εχουμε και τετοια τρέλα βλέπεις).................... Πέρσι άλλαξα και το μανιτάρι (εσεις μου το στείλατε) που είχε ξεραθεί από τον ήλιο. Φετος θα παραγγειλω τα χερούλια. Τσεκαρησα και την ηλιοροφή η οποία ακομα καλά κρατεί. Σκεφτομε όμως μετά το τελος της φετινης καλοκαιρινής περιόδου να την αλλαξω (πιθανότατα με άλλη που να έχει βεντιλατερ). ¨Οτι τοποθετήσω στις τρύπες που θα γίνουν θα τις σταγενοποιήσω σίγουρα με sikaflex 252. (τα λέω καλά; )Admin έγραψε:Για το μοντέλο τροχοσπίτου που έχεις καλό είναι να εξετάσεις σοβαρά την στεγανότητα του για να μην βρεθείς προ εκπλήξεων.
Για αυτά και ότι άλλο θέλεις στην διάθεση σου.
Αντώνης
Καλά το πάς. Χειρολαβές οποσδήποτε ( μηδαμινό κόστος ) καπάκι οροφής επίσης, μανιτάρι, καμινάδα θέρμανσης και ας την έχεις βγάλει εσύ η καμινάδα έμεινε. ΟΧΙ για τα πάντα Sikaflex. Στα καπάκια, μανιτάρια, χειρολαβές χρησιμοποιούμε μαστίχα στεγανοποίησης της FENDT ( ΑΠΊΣΤΕΥΤΗ)
Αντώνη ευχαριστώ για τις συμβουλές.
Εχω κανονισει να κανω σέρβις στο τροχόσπιτο, λίπανση, ρουλμαν, φρένα, λαστιχα, οπότε θα ανεβασω στο φόρουμ φωτος εάν δεν έχεις αντιρηση....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Admin την Πέμ Ιαν 01, 1970 2:33 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Δημοσιεύσεις:28
- Εγγραφή:Παρ Σεπ 17, 2010 10:22 am
- Επικοινωνία:
Re:Τρύπα στο πλάι και στη οροφή
Αντωνη πες μας το κωδικό της μαστιχας για να μπορουμε να την παραγγειλουμε.Admin έγραψε: Στα καπάκια, μανιτάρια, χειρολαβές χρησιμοποιούμε μαστίχα στεγανοποίησης της FENDT ( ΑΠΊΣΤΕΥΤΗ)
Στον καταλογο της frankana που κοιταξα εχει πολλες και δεν καταλαβα πια ειναι
HOBBY 460 DELUX
Re:Τρύπα στο πλάι και στη οροφή
Κωστα καλησπερα
καθως δεν την εχουμε προς πωληση δεν θα τη βρεις στον καταλογο.
Το ρολο ειναι 24 μετρα. Παρε τηλεφωνο να σε εξυπηρετησουμε και οποιος αλλος φιλος θελει επισης.
Επαναλαμβανω δεν ειναι για ολες τις δουλειες. Καπακια οροφης, πριζες, χερουλια, καμιναδα θερμανσης. Για τετοιες δουλειες ειναι.
Καλα μαστορεματα.
καθως δεν την εχουμε προς πωληση δεν θα τη βρεις στον καταλογο.
Το ρολο ειναι 24 μετρα. Παρε τηλεφωνο να σε εξυπηρετησουμε και οποιος αλλος φιλος θελει επισης.
Επαναλαμβανω δεν ειναι για ολες τις δουλειες. Καπακια οροφης, πριζες, χερουλια, καμιναδα θερμανσης. Για τετοιες δουλειες ειναι.
Καλα μαστορεματα.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες