Ερωτησεις περι συντηρησης
Μια και το Hobby μας, μας φιλοξενει επιτυχως για μια ακομη χρονια:D:D:D:D ειδα καποια πραγματα που δειχνουν να θελουν παρεμβαση ωστε να παραμεινει υγειες και αξιομαχο, αν και παρκαρισμενο...
Re:Ερωτησεις περι συντηρησης
"Καλησπέρα στον fokion.
Είναι πολύ καλό να ασχολούμαστε με την συντήρηση του τροχοσπίτου μας για να το χαιρόμαστε για πολλά χρόνια. Καλό όμως αυτό να γίνεται με σωστό τρόπο. Θα απαντήσω πρώτα στα ερωτήματα του fokion και μετά θα δώσω και εγώ κάποιες συμβουλές.
α. Αν μιλάς για το πάτωμα τότε καλό θα ήταν να μετρηθεί πρώτα το ξύλο με ειδικό υδρόμετρο που μετράει την υγρασία του ξύλου. Αν το ποσοστό της υγρασίας είναι πάνω απο 12% τότε μην βάφετε το πάρτωμα με τίποτε. Στην παραγωγή το ξύλο μπαίνει με 8% υγρασία. Αν είναι παραπάνω τότε με την πίσσα που θα βάψετε το πάτωμα θα εγκλοβίσετε την υγρασία και η ζημιά θα είναι μεγαλύτερη.Αν είναι όλα καλά τότε πάρτε λαστιχόπισα και βάψτε το.
β. Όχι δεν είναι πρόβλημα. Το τροχόσπιτο πρέπει να πατάει στον άξονα του και στην συνέχεια στα ποδαρικά. Πολύ σηκώνουν το τροχόσπιτο στον αέρα. Δεν είναι καλό αυτό. Το βάρος του τροχοσπίτου έχει υπολογιστεί να μοιράζετε ισόποσα παντού και περισσότερο στον άξονα του. Ο βοηθητικός τροχός όταν πατάνε τα ποδαρικά δεν παίρνει βάρος.
γ. Συνήθως τα εργοστάσια χρησιμοποιούν γκρί μαστίχα στεγανοποιήσης, εκτός απο την Dethleffs που έβαζε παλαιότερα μαύρη. Αν η ποσότητα του τρεξίματος είναι μικρή και φένεται ότι είναι ξέρασμα κάτω απο τα λάστιχα των παραθύρων ή τα λάστιχα στις ενώσεις των τοιχωμάτων τότε όλα είναι καλά. Αν δείτε πασαλήματα τέτοιου υλικού τότε έχει γίνει επισκεύη σε εκείνο το σημείο και ίσως να θέλει παραπάνω ψάξιμο απο έναν ειδικό.
δ. Στην Γερμανία ο έλεγχος της εγκατάστασης υγραερίου είναι υποχρεωτικός κάθε δύο χρόνια. Στην Ελλάδα αυτά είναι άγνωστα πράγματα. Για την δική σας προστασία θα συνηστούσα: Αλλαγή του ρυθμιστή υγραερίου κάθε 8 χρόνια απο την ημερομηνία κατασκευής του. ( Είναι χτυπημένος πάνω στον ρυθμιστή το έτος κατασκευής ). Πάντα να χρησιμοποιείται τον κατάλληλο ρυθμιστή. 50 ή 30 mbar ανάλογα με το τι χρειάζετε το τροχόσπιτο. Τα τροχόσπιτα μέχρι ηλικίας 1997 είχαν 50 mbar εγκατάσταση. Απο το 1997 άλλαξε σε 30 mbar. Ποτέ ρυθμιστή με τσουνί και λάστιχο με σφυχτήρα. Πάντα γερμανικό ρυθμιστή αυτόματα ρυθμιζόμενο στην πίεση που χρειάζετε το τροχόσπιτο και με βιδωτά πάσα. Είμαστε οι μόνοι στην Ελλάδα που έχουμε γερμανικό ρυθμιστή με ελληνικά πάσα για ταιριάζει στην ελληνική φιάλη αλλά με τις γερμανικές προδιαγραφές ασφαλής και καλής λειτουργίας. Για έλεγχο της εγκατάστασης υπάρχει ένα όργανο με μανόμετρο το οποίο βιδώνουμε στην κεντρική παροχή, τρομπάρουμε με πίεση και βλέπουμε αν υπάρχει απώλεια πίεσης οπότε έχουμε διαροή. Σπάνιο φαινόμενο το οποίο μπορεί να προκύψει απο οξύδωση ( σκουριά ) στις ενώσεις των σωληνώσεων. Βλέπε και σχετικό άρθρο στις συμβουλές μας για τροχόσπιτα στο θέμα γερμανικός ρυθμιστής.
Τώρα και μια δική μου συμβουλή για την καλή συντήρηση του τροχοσπίτου. Αναιβείτε στην οροφή του τροχοσπίτου και δείτε αν τα σταθερά στεφάνια απο τα καπάκια οροφής σας ( αυτά που ακουμπάνε στο τροχόσπιτο και όχι τα καπάκια που ανεβοκατεβαίνουν ) αν ξύνωντας τα στις άκρες μήπως ""φεύγει"" υλικό. Αν ναί τότε τα καπάκια θέλουν άμεση αλλαγή γιατί είναι έτοιμα να πάρουν νερό το οποίο θα δημιουργήσει μεγάλη ζημιά. Ένα καπάκι 40χ40 κοστίζει 59 #8364;. Μια επισκευή ουρανού δεν σας λέω καλύτερα. Επίσης το φουγάρο της σόμπας, τα μικρά μανιταράκια που έχουν ως υποχρεωτικό εξαερισμό θέλουν και αυτά κοίταγμα. Τα χερούλια που ποιάνουμε το τροχόσπιτο στην μούρη και στο πίσω μέρος αν έχουν ""ψωριάσει"" θέλουν αλλαγή. Κόστος περ. 6 #8364; το καθένα. Επισκευή μούρης πολύ περισσότερο. Στις ενώσεις των τοιχωμάτων υπάρχει ένα λάστιχο. Κάτω απο αυτό υπάρχει μια στεγανοποιητική μαστίχα. Αν αυτή έχει ξεραθεί τότε θέλει αλλαγή και το λάστιχο για το λάστιχο έχει επάνω του την δική του στεγανοποιητική μαστίχα. Περάστε με ένα σπρεύ σιλικόνης όλα τα λάστιχα αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση. Αν δεν είναι τότε το σπρέυ μπορεί να κάνει ζημιά. Αδειάστε καλά το τάνκ νερού του τροχοσπίτου. Βάλτε για λίγες ώρες την αντλία νερού σε ξύδη για τα άλατα του νερού. Με το σπρέυ σιλικόνης κάντε ένα πέρασμα και απο την φλάντζα της χημικής. Καλό πλύσιμο το τροχόσπιτο και πέρασμα με κερί αλοιφή για την προστασία του αλουμινίου. <b>Μην περιμένετε να δείτε εσωτερικά υγρασίες για να ασχολειθείτε με την στεγανότητα του τροχοσπίτου. </b>΄
Πάντα στην διάθεση σας για οποιδήποτε πληροφορία."
Είναι πολύ καλό να ασχολούμαστε με την συντήρηση του τροχοσπίτου μας για να το χαιρόμαστε για πολλά χρόνια. Καλό όμως αυτό να γίνεται με σωστό τρόπο. Θα απαντήσω πρώτα στα ερωτήματα του fokion και μετά θα δώσω και εγώ κάποιες συμβουλές.
α. Αν μιλάς για το πάτωμα τότε καλό θα ήταν να μετρηθεί πρώτα το ξύλο με ειδικό υδρόμετρο που μετράει την υγρασία του ξύλου. Αν το ποσοστό της υγρασίας είναι πάνω απο 12% τότε μην βάφετε το πάρτωμα με τίποτε. Στην παραγωγή το ξύλο μπαίνει με 8% υγρασία. Αν είναι παραπάνω τότε με την πίσσα που θα βάψετε το πάτωμα θα εγκλοβίσετε την υγρασία και η ζημιά θα είναι μεγαλύτερη.Αν είναι όλα καλά τότε πάρτε λαστιχόπισα και βάψτε το.
β. Όχι δεν είναι πρόβλημα. Το τροχόσπιτο πρέπει να πατάει στον άξονα του και στην συνέχεια στα ποδαρικά. Πολύ σηκώνουν το τροχόσπιτο στον αέρα. Δεν είναι καλό αυτό. Το βάρος του τροχοσπίτου έχει υπολογιστεί να μοιράζετε ισόποσα παντού και περισσότερο στον άξονα του. Ο βοηθητικός τροχός όταν πατάνε τα ποδαρικά δεν παίρνει βάρος.
γ. Συνήθως τα εργοστάσια χρησιμοποιούν γκρί μαστίχα στεγανοποιήσης, εκτός απο την Dethleffs που έβαζε παλαιότερα μαύρη. Αν η ποσότητα του τρεξίματος είναι μικρή και φένεται ότι είναι ξέρασμα κάτω απο τα λάστιχα των παραθύρων ή τα λάστιχα στις ενώσεις των τοιχωμάτων τότε όλα είναι καλά. Αν δείτε πασαλήματα τέτοιου υλικού τότε έχει γίνει επισκεύη σε εκείνο το σημείο και ίσως να θέλει παραπάνω ψάξιμο απο έναν ειδικό.
δ. Στην Γερμανία ο έλεγχος της εγκατάστασης υγραερίου είναι υποχρεωτικός κάθε δύο χρόνια. Στην Ελλάδα αυτά είναι άγνωστα πράγματα. Για την δική σας προστασία θα συνηστούσα: Αλλαγή του ρυθμιστή υγραερίου κάθε 8 χρόνια απο την ημερομηνία κατασκευής του. ( Είναι χτυπημένος πάνω στον ρυθμιστή το έτος κατασκευής ). Πάντα να χρησιμοποιείται τον κατάλληλο ρυθμιστή. 50 ή 30 mbar ανάλογα με το τι χρειάζετε το τροχόσπιτο. Τα τροχόσπιτα μέχρι ηλικίας 1997 είχαν 50 mbar εγκατάσταση. Απο το 1997 άλλαξε σε 30 mbar. Ποτέ ρυθμιστή με τσουνί και λάστιχο με σφυχτήρα. Πάντα γερμανικό ρυθμιστή αυτόματα ρυθμιζόμενο στην πίεση που χρειάζετε το τροχόσπιτο και με βιδωτά πάσα. Είμαστε οι μόνοι στην Ελλάδα που έχουμε γερμανικό ρυθμιστή με ελληνικά πάσα για ταιριάζει στην ελληνική φιάλη αλλά με τις γερμανικές προδιαγραφές ασφαλής και καλής λειτουργίας. Για έλεγχο της εγκατάστασης υπάρχει ένα όργανο με μανόμετρο το οποίο βιδώνουμε στην κεντρική παροχή, τρομπάρουμε με πίεση και βλέπουμε αν υπάρχει απώλεια πίεσης οπότε έχουμε διαροή. Σπάνιο φαινόμενο το οποίο μπορεί να προκύψει απο οξύδωση ( σκουριά ) στις ενώσεις των σωληνώσεων. Βλέπε και σχετικό άρθρο στις συμβουλές μας για τροχόσπιτα στο θέμα γερμανικός ρυθμιστής.
Τώρα και μια δική μου συμβουλή για την καλή συντήρηση του τροχοσπίτου. Αναιβείτε στην οροφή του τροχοσπίτου και δείτε αν τα σταθερά στεφάνια απο τα καπάκια οροφής σας ( αυτά που ακουμπάνε στο τροχόσπιτο και όχι τα καπάκια που ανεβοκατεβαίνουν ) αν ξύνωντας τα στις άκρες μήπως ""φεύγει"" υλικό. Αν ναί τότε τα καπάκια θέλουν άμεση αλλαγή γιατί είναι έτοιμα να πάρουν νερό το οποίο θα δημιουργήσει μεγάλη ζημιά. Ένα καπάκι 40χ40 κοστίζει 59 #8364;. Μια επισκευή ουρανού δεν σας λέω καλύτερα. Επίσης το φουγάρο της σόμπας, τα μικρά μανιταράκια που έχουν ως υποχρεωτικό εξαερισμό θέλουν και αυτά κοίταγμα. Τα χερούλια που ποιάνουμε το τροχόσπιτο στην μούρη και στο πίσω μέρος αν έχουν ""ψωριάσει"" θέλουν αλλαγή. Κόστος περ. 6 #8364; το καθένα. Επισκευή μούρης πολύ περισσότερο. Στις ενώσεις των τοιχωμάτων υπάρχει ένα λάστιχο. Κάτω απο αυτό υπάρχει μια στεγανοποιητική μαστίχα. Αν αυτή έχει ξεραθεί τότε θέλει αλλαγή και το λάστιχο για το λάστιχο έχει επάνω του την δική του στεγανοποιητική μαστίχα. Περάστε με ένα σπρεύ σιλικόνης όλα τα λάστιχα αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση. Αν δεν είναι τότε το σπρέυ μπορεί να κάνει ζημιά. Αδειάστε καλά το τάνκ νερού του τροχοσπίτου. Βάλτε για λίγες ώρες την αντλία νερού σε ξύδη για τα άλατα του νερού. Με το σπρέυ σιλικόνης κάντε ένα πέρασμα και απο την φλάντζα της χημικής. Καλό πλύσιμο το τροχόσπιτο και πέρασμα με κερί αλοιφή για την προστασία του αλουμινίου. <b>Μην περιμένετε να δείτε εσωτερικά υγρασίες για να ασχολειθείτε με την στεγανότητα του τροχοσπίτου. </b>΄
Πάντα στην διάθεση σας για οποιδήποτε πληροφορία."
Re:Ερωτησεις περι συντηρησης
"Ευχαριστω για την αμεση απαντηση!!
μερικες διευκρινιστικες ερωτησεις...
α. το ξυλο δεν το εχω μετρησει αλλα τριβωντας δοκιμαστικα με γυαλοχαρτο εβγαινε σαν σκονη ( το ξυλο ) οποτε ΥΠΟΘΕΤΩ οτι ειναι ξερο....
β. αυτο που δεν ειπα ( λαθος μου ) ειναι οτι ναι μεν παταει στον αξονα και τα ποδαρικά ΑΛΛΑ εχω χρησιμοποιησει τα ποδαρικά για να το ""ισιωσω"" δινοντας μια δυο στροφες σε καποια ποδαρικά οχι παραπανω...
ο αξονας παταει κανονικά..
γ. ειναι μεν τρεξιμο σαν σταγονα και οχι μπαλωμα ( ειδα μερικα τετοια σε αλλα τροχοσπιτα και καταλαβα τι εννοειτε ) αλλα ειναι ΠΟΛΛΕΣ οι σταγωνες και ας πω ""παντου"".
δ. εννοειτε οτι εχω ρυμιστη με τσουνι και σφυχτηρα...[V][V][V] θα το ..... τακτοποιησω..
Ανεβηκα στην οροφη χτες για μπουγαδα οποτε εγινε και ενας οπτικός ελεγχος και περαν του οτι και εδω εχουμε ""ξεχυλισματα"" μαστιχας και ενα ""καμμενο"" απο τον ηλιο μανιταρι ολα καλα...
στις ενωσεις εννοειτε αυτο το ""διακοσμιτικό"" που απο κατω του ""τρεχει"" η μαστιχα???
Εχει γωνιακο στις οροφες και ισιο στα πλάγια, και παθε τοσο ειναι και βιδωμενο... Σωστα??
Και παλι σας ευχαριστω για τον χρονο σας..."
μερικες διευκρινιστικες ερωτησεις...
α. το ξυλο δεν το εχω μετρησει αλλα τριβωντας δοκιμαστικα με γυαλοχαρτο εβγαινε σαν σκονη ( το ξυλο ) οποτε ΥΠΟΘΕΤΩ οτι ειναι ξερο....
β. αυτο που δεν ειπα ( λαθος μου ) ειναι οτι ναι μεν παταει στον αξονα και τα ποδαρικά ΑΛΛΑ εχω χρησιμοποιησει τα ποδαρικά για να το ""ισιωσω"" δινοντας μια δυο στροφες σε καποια ποδαρικά οχι παραπανω...
ο αξονας παταει κανονικά..
γ. ειναι μεν τρεξιμο σαν σταγονα και οχι μπαλωμα ( ειδα μερικα τετοια σε αλλα τροχοσπιτα και καταλαβα τι εννοειτε ) αλλα ειναι ΠΟΛΛΕΣ οι σταγωνες και ας πω ""παντου"".
δ. εννοειτε οτι εχω ρυμιστη με τσουνι και σφυχτηρα...[V][V][V] θα το ..... τακτοποιησω..
Ανεβηκα στην οροφη χτες για μπουγαδα οποτε εγινε και ενας οπτικός ελεγχος και περαν του οτι και εδω εχουμε ""ξεχυλισματα"" μαστιχας και ενα ""καμμενο"" απο τον ηλιο μανιταρι ολα καλα...
στις ενωσεις εννοειτε αυτο το ""διακοσμιτικό"" που απο κατω του ""τρεχει"" η μαστιχα???
Εχει γωνιακο στις οροφες και ισιο στα πλάγια, και παθε τοσο ειναι και βιδωμενο... Σωστα??
Και παλι σας ευχαριστω για τον χρονο σας..."
Re:Ερωτησεις περι συντηρησης
"Γεια σας,
Πολύ ωραίο το θέμα με την συντήρηση του τροχόσπιτου και πολύ καλή και αναλυτική η απάντηση του κ. Ζαμπέτα.
Εδώ θα ήθελα να προσθέσω και την δική μου τραυματική (...και αρκετά δαπανηρή !!) εμπειρία σχετικά με την συντήρηση των ελαστικών (περιμετρικά και εσωτερικά) των παραθύρων. Έχουν περάσει βέβαια κάποια χρόνια αλλά το θυμάμαι ακόμα ! Χρησιμοποίησα γαλάκτωμα σιλικόνης (ένα γαλακτώδες ρευστό υγρό), που μου έδωσε ένας φίλος. Το χρησιμοποιούσε (με άριστα αποτελέσματα) για την συντήρηση των μπαλονιών του φουσκωτού του. Τα πέρασα λοιπόν με ένα πινελάκι και σε δύο εβδομάδες <u><b>στα σημεία επαφής του λάστιχου με τα παράθυρα</b></u>, τα παράθυρα εμφάνισαν ρωγμές και διαλύθηκε σχεδόν το ακρυλικό !! Αποτέλεσμα ; παραγγελία στη Γερμανία των 4 περιφερειακών παραθύρων (50.000 δρχ έκαστον, τότε ...!) και παραλαβή εκεί, αφού προγραμματίσαμε προς Μόναχο μεριά το ταξίδι μας...
Ευτυχώς που δεν έπαθαν κάτι και τα δύο μεγάλα παράθυρα. Τα λάστιχα βέβαια τέλεια !!
Από τότε, κάθε χρόνο, πέρασμα με βαζελίνη (all time classic !) με άριστα αποτελέσματα .
Αυτό που δεν ήξερα (και μόλις το έμαθα) είναι ότι πρέπει να αλλάξω τον ρυθμιστή του γκαζιού.
Εντάξει, δεν είναι ...με τσουνί, έχει όμως τα χρονάκια του. Είναι στα 50 bar, αγορασμένος από Γερμανία, διπλός (συνδέω φουρνάκι υγραερίου, το CRAMER) και τον έχω σε ελληνική μπουκάλα με αντάπτορα, που πήρα μαζί με το τροχόσπιτο.
Φιλικά
Μάξιμος"
Πολύ ωραίο το θέμα με την συντήρηση του τροχόσπιτου και πολύ καλή και αναλυτική η απάντηση του κ. Ζαμπέτα.
Εδώ θα ήθελα να προσθέσω και την δική μου τραυματική (...και αρκετά δαπανηρή !!) εμπειρία σχετικά με την συντήρηση των ελαστικών (περιμετρικά και εσωτερικά) των παραθύρων. Έχουν περάσει βέβαια κάποια χρόνια αλλά το θυμάμαι ακόμα ! Χρησιμοποίησα γαλάκτωμα σιλικόνης (ένα γαλακτώδες ρευστό υγρό), που μου έδωσε ένας φίλος. Το χρησιμοποιούσε (με άριστα αποτελέσματα) για την συντήρηση των μπαλονιών του φουσκωτού του. Τα πέρασα λοιπόν με ένα πινελάκι και σε δύο εβδομάδες <u><b>στα σημεία επαφής του λάστιχου με τα παράθυρα</b></u>, τα παράθυρα εμφάνισαν ρωγμές και διαλύθηκε σχεδόν το ακρυλικό !! Αποτέλεσμα ; παραγγελία στη Γερμανία των 4 περιφερειακών παραθύρων (50.000 δρχ έκαστον, τότε ...!) και παραλαβή εκεί, αφού προγραμματίσαμε προς Μόναχο μεριά το ταξίδι μας...
Ευτυχώς που δεν έπαθαν κάτι και τα δύο μεγάλα παράθυρα. Τα λάστιχα βέβαια τέλεια !!
Από τότε, κάθε χρόνο, πέρασμα με βαζελίνη (all time classic !) με άριστα αποτελέσματα .
Αυτό που δεν ήξερα (και μόλις το έμαθα) είναι ότι πρέπει να αλλάξω τον ρυθμιστή του γκαζιού.
Εντάξει, δεν είναι ...με τσουνί, έχει όμως τα χρονάκια του. Είναι στα 50 bar, αγορασμένος από Γερμανία, διπλός (συνδέω φουρνάκι υγραερίου, το CRAMER) και τον έχω σε ελληνική μπουκάλα με αντάπτορα, που πήρα μαζί με το τροχόσπιτο.
Φιλικά
Μάξιμος"
Re:Ερωτησεις περι συντηρησης
Καλησπέρα, πριν από λίγο καιρό απέκτησα ένα αυτοκινούμενο. Είναι μεταχειρισμένο και δεν ξέρω που να το συντηρήσω. Tο κακό είναι ότι μένω Κρήτη. Eχει κανείς ιδέα εάν ασχολείται κάποιος με αυτά, εδώ στο νησί;
Μιχάλης
Μιχάλης
Re:Ερωτησεις περι συντηρησης
Μιχάλη καλησπέρα,
εμείς δεν έχουμε κάποιον που να μπορουμε να σου τον προτείνουμε ανεπυφύλακτα Αν θέλεις στειλε μας φωτογραφίες απο το αυτοκινούμενο σου και θα σου πούμε με βαση αυτά που θα δούμε τι προτείνουμε εμείς να συντηρήσεις και να προσέξεις.
Καλορίζικο και καλοτάξιδο πάντως το νέο σου εργαλείο.
εμείς δεν έχουμε κάποιον που να μπορουμε να σου τον προτείνουμε ανεπυφύλακτα Αν θέλεις στειλε μας φωτογραφίες απο το αυτοκινούμενο σου και θα σου πούμε με βαση αυτά που θα δούμε τι προτείνουμε εμείς να συντηρήσεις και να προσέξεις.
Καλορίζικο και καλοτάξιδο πάντως το νέο σου εργαλείο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Admin την Πέμ Ιαν 01, 1970 2:33 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re:Ερωτησεις περι συντηρησης
Admin έγραψε:"Γεια σας,
Πολύ ωραίο το θέμα με την συντήρηση του τροχόσπιτου και πολύ καλή και αναλυτική η απάντηση του κ. Ζαμπέτα.
Εδώ θα ήθελα να προσθέσω και την δική μου τραυματική (...και αρκετά δαπανηρή !!) εμπειρία σχετικά με την συντήρηση των ελαστικών (περιμετρικά και εσωτερικά) των παραθύρων. Έχουν περάσει βέβαια κάποια χρόνια αλλά το θυμάμαι ακόμα ! Χρησιμοποίησα γαλάκτωμα σιλικόνης (ένα γαλακτώδες ρευστό υγρό), που μου έδωσε ένας φίλος. Το χρησιμοποιούσε (με άριστα αποτελέσματα) για την συντήρηση των μπαλονιών του φουσκωτού του. Τα πέρασα λοιπόν με ένα πινελάκι και σε δύο εβδομάδες <u><b>στα σημεία επαφής του λάστιχου με τα παράθυρα</b></u>, τα παράθυρα εμφάνισαν ρωγμές και διαλύθηκε σχεδόν το ακρυλικό !! Αποτέλεσμα ; παραγγελία στη Γερμανία των 4 περιφερειακών παραθύρων (50.000 δρχ έκαστον, τότε ...!) και παραλαβή εκεί, αφού προγραμματίσαμε προς Μόναχο μεριά το ταξίδι μας...
Ευτυχώς που δεν έπαθαν κάτι και τα δύο μεγάλα παράθυρα. Τα λάστιχα βέβαια τέλεια !!
Από τότε, κάθε χρόνο, πέρασμα με βαζελίνη (all time classic !) με άριστα αποτελέσματα .
Αυτό που δεν ήξερα (και μόλις το έμαθα) είναι ότι πρέπει να αλλάξω τον ρυθμιστή του γκαζιού.
Εντάξει, δεν είναι ...με τσουνί, έχει όμως τα χρονάκια του. Είναι στα 50 bar, αγορασμένος από Γερμανία, διπλός (συνδέω φουρνάκι υγραερίου, το CRAMER) και τον έχω σε ελληνική μπουκάλα με αντάπτορα, που πήρα μαζί με το τροχόσπιτο.
Φιλικά
Μάξιμος"
Τώρα το είδα Μάξιμε. Λές ότι χρησιμοποιείς Βαζελίνη. Κατα την γνώμη μου λάθος. Η βαζελίνη είναι προιόν πετρελαίου Αν είναι εξωτερική και την βλέπει ο ήλιος το λάστιχο θα ξεραθεί. Άποψη μου. Εμείς προτείνουμε στους πελάτες μας να βάζουν σπρέυ σιλικόνης.
Διατηρεί τα λάστιχα ζωντανά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Admin την Πέμ Ιαν 01, 1970 2:33 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re:Ερωτησεις περι συντηρησης
Γεια σας,
Ευχαριστώ για την απάντηση και επανέρχομαι στο θέμα της ...βαζελίνης.
Μέχρι σήμερα δεν έχω δεί κάποια αρνητικά επακόλουθα, το κάνω κάθε χρόνο, ... μετά το Πάσχα ...!! και τα λάστιχα διατηρούνται σε καλή κατάσταση.
Να οφείλεται άραγε στο γαλάκτωμα της σιλικόνης ; Τί να πώ, από τότε την έχω πάρει από φόβο (την σιλικόνη) !!
Βέβαια στις τσιμούχες στα τζάμια του αυτοκινήτου μου, χρησιμοποιώ σπρέϋ σιλικόνης και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
Αυτό που χρησιμοποίησα τότε, ήταν γαλάκτωμα σιλικόνης, ένα λευκό γαλακτώδες υγρό, όπως έγραψα και πριν .
Φιλικά
Μάξιμος
Ευχαριστώ για την απάντηση και επανέρχομαι στο θέμα της ...βαζελίνης.
Μέχρι σήμερα δεν έχω δεί κάποια αρνητικά επακόλουθα, το κάνω κάθε χρόνο, ... μετά το Πάσχα ...!! και τα λάστιχα διατηρούνται σε καλή κατάσταση.
Να οφείλεται άραγε στο γαλάκτωμα της σιλικόνης ; Τί να πώ, από τότε την έχω πάρει από φόβο (την σιλικόνη) !!
Βέβαια στις τσιμούχες στα τζάμια του αυτοκινήτου μου, χρησιμοποιώ σπρέϋ σιλικόνης και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
Αυτό που χρησιμοποίησα τότε, ήταν γαλάκτωμα σιλικόνης, ένα λευκό γαλακτώδες υγρό, όπως έγραψα και πριν .
Φιλικά
Μάξιμος
Re:Ερωτησεις περι συντηρησης
Ευχαριστώ για τις ευχές...
Το αυτοκινούμενο είναι ROLLER TEAM 2, σε σασί fiat. Είναι μοντέλο 2002, ενώ έχει 1η άδεια κυκλοφορίας 2005.
Το αγόρασα από ένα ιδιώτη στην Θεσσαλονίκη, μέσο αγγελίας στο περιοδικό camper. Είναι σε καλή κατάσταση.
Εκείνα που θέλω να διορθώσω είναι ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε βάλει φούρνο στην θέση της θέρμανσης, εμένα μου χρειάζεται περισσότερο η θέρμανση μια και σκέφτομαι την χρήση του και το χειμώνα... αν αγοράσω την συσκευή καινούρια ή μεταχ/νη ποιος μπορεί να την συνδέσει εδώ?
Και είναι και κάτι μικρότερης σημασίας, όπως π.χ. η ασφάλεια του ψυγείου που το κρατά κλειστό κατά την κίνηση, μισό-ανοιχτό όταν δεν χρησιμοποιείτε, έσπασε και άντε τώρα να βρω εδώ ανταλλακτικό...
Σκέψου ότι χρειάσθηκα ένα μεντεσέ από ένα ντουλάπι που χάλασε και αφού έψαξα σε όλα τα σχετικά καταστήματα της πόλης μου, το βρήκα σε κατάστημα με είδη αλιείας-σκάφοι αναψυχής κτλ
Σημείωση: δεν ξέρω πως να επισυνάψω φωτογραφία...
MΙΧΑΛΗΣ
Το αυτοκινούμενο είναι ROLLER TEAM 2, σε σασί fiat. Είναι μοντέλο 2002, ενώ έχει 1η άδεια κυκλοφορίας 2005.
Το αγόρασα από ένα ιδιώτη στην Θεσσαλονίκη, μέσο αγγελίας στο περιοδικό camper. Είναι σε καλή κατάσταση.
Εκείνα που θέλω να διορθώσω είναι ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε βάλει φούρνο στην θέση της θέρμανσης, εμένα μου χρειάζεται περισσότερο η θέρμανση μια και σκέφτομαι την χρήση του και το χειμώνα... αν αγοράσω την συσκευή καινούρια ή μεταχ/νη ποιος μπορεί να την συνδέσει εδώ?
Και είναι και κάτι μικρότερης σημασίας, όπως π.χ. η ασφάλεια του ψυγείου που το κρατά κλειστό κατά την κίνηση, μισό-ανοιχτό όταν δεν χρησιμοποιείτε, έσπασε και άντε τώρα να βρω εδώ ανταλλακτικό...
Σκέψου ότι χρειάσθηκα ένα μεντεσέ από ένα ντουλάπι που χάλασε και αφού έψαξα σε όλα τα σχετικά καταστήματα της πόλης μου, το βρήκα σε κατάστημα με είδη αλιείας-σκάφοι αναψυχής κτλ
Σημείωση: δεν ξέρω πως να επισυνάψω φωτογραφία...
MΙΧΑΛΗΣ
Re:Ερωτησεις περι συντηρησης
Admin έγραψε:Μιχάλη καλησπέρα,
εμείς δεν έχουμε κάποιον που να μπορουμε να σου τον προτείνουμε ανεπυφύλακτα Αν θέλεις στειλε μας φωτογραφίες απο το αυτοκινούμενο σου και θα σου πούμε με βαση αυτά που θα δούμε τι προτείνουμε εμείς να συντηρήσεις και να προσέξεις.
Καλορίζικο και καλοτάξιδο πάντως το νέο σου εργαλείο.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες