Το ύψος της μπίλιας του κοτσαδόρου από το έδαφος παίζει σημαντικό ρόλο ;

Τεχνικα θεματα γυρω απο το τροχοσπιτο και το αυτοκινουμενο. Γραψτε και ανταλλαξτε αποψεις με αλλους τροχοσπιταδες γυρω απο τεχνικα θεματα που σας απασχολουν.
Απάντηση
Athens Geo
Δημοσιεύσεις:110
Εγγραφή:Τετ Σεπ 22, 2010 4:14 pm
Επικοινωνία:
Το ύψος της μπίλιας του κοτσαδόρου από το έδαφος παίζει σημαντικό ρόλο ;

Δημοσίευση από Athens Geo » Πέμ Ιαν 13, 2011 6:50 am

Πρόσφατα είχα ένα ατύχημα με αποτέλεσμα να καταστραφεί μόνο το αυτοκίνητο μου . Ευτυχώς .
Να τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή :
Όταν αγόρασα το τροχόσπιτο ( γνωστή Γερμανική μάρκα ) για να το φέρω στο σπίτι μου χρησιμοποίησα την Αττική οδό το αυτοκίνητο και το τροχόσπιτο ήταν άδεια στην μπαγκαζιέρα του τροχόσπιτου είχε μια φιάλη υγραερίου 10 kg . Μέχρι τα 70 χιλ την ώρα όλα καλά μόλις η ταχύτητα ανέβαινε στα 75 χιλ το τροχόσπιτο ψάρευε στα 80 χιλ η κατάσταση θα ξέφευγε από κάθε έλεγχο .
Αφού ήρθε και ο Καθηγητής μας με τη δική του αποσπώμενη μπίλια διαπιστώσαμε ότι η χούφτα του τροχόσπιτου δεν είχε πρόβλημα αλλά και δεν υπήρχε ίχνος λιπαντικού στη χούφτα .
Επόμενο ταξίδι στο πορτμπαγκάζ του αυτ/του αρκετό βάρος η διαδρομή μέχρι την Θεσσαλονίκη άψογη .
Στη Θεσσαλονίκη πρόσθεσα άλλη μια φιάλη 10 kg και το τροχόσπιτο στις ευθείες μου το θύμιζαν οι καθρέπτες .Τόσο τέλεια οδική συμπεριφορά 35 χρόνια που κάνω έλξη δεν είχα γνωρίσει .
Επόμενο ταξίδι αδειάζω το πορτμπαγκάζ του αυτ/του και τα βάζω στο πίσω μέρος του τροχόσπιτου ζυγίζω την χούφτα και έχω 60 Kg . Ξεκινήσαμε όμως το τροχόσπιτο άρχισε να κάνει μικροκουνήματα με ταχύτητα 75 χιλ. ένας πλάγιος αέρας δεν μας άφησε να φτάσουμε στον προορισμό μας , το ταξίδι μας τελείωσε εδώ .
Αμέσως και πριν την οδική βοήθεια έφτασε στον τόπο του ατυχήματος ο Travveler ο οποίος πήρε το τροχόσπιτο και το πήγε στο χώρο που το σταθμεύω , o Maximos και ο Diamantino .Τούς ευχαριστούμε όλους και αισθανόμαστε πολύ ευτυχείς εγώ και η Χαρά που μέσα από ένα forum γνωρίσαμε τόσο αξιόλογους ανθρώπους .
Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ADAC ( μέχρι και αυτ/το μου παραχώρησε να έχω για τις μετακινήσεις μου τις πρώτες ημέρες )
Τώρα στο θέμα μας. Αγοράζοντας άλλο αυτ/το έβαλα επώνυμο κοτσαδόρο ( ο προηγούμενος ήταν γνωστή Ελληνική ιδιοκατασκευή ) Η μπίλια του νέου κοτσαδόρου έχει απόσταση από το έδαφος 42 cm ο παλιός είχε 50 cm . Λέτε να έφταιξε αυτό ;
Και ο Travveler που ρυμούλκησε το τροχόσπιτο μου είπε κουνάει στο δρόμο ( ευτυχώς δεν τον πέτυχε πλάγιος άνεμος ) και αυτός έχει την μπίλια του κοτσαδόρου του στους 50 cm .


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Athens Geo την Πέμ Ιαν 01, 1970 2:33 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Admin
Δημοσιεύσεις:841
Εγγραφή:Τετ Νοέμ 12, 2008 7:47 am
Επικοινωνία:

Re:Το ύψος της μπίλιας του κοτσαδόρου από το έδαφος παίζει σημαντικό ρόλο ;

Δημοσίευση από Admin » Πέμ Ιαν 13, 2011 3:31 pm

Καταρχάς φίλε Γιώργο,
ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΘΕΟ δεν έπαθες τίποτα και εσύ και η γυναίκα σου.

Καλορίζικο και καλοτάξιδο το νέο αυτοκίνητο με το νέο κοτσαδόρο.

Δεν πρόκειται ποτέ πιστεύω να βρεί κανείς τι ακριβώς έφταιξε για το ατύχημα σου.

"" Αφού ήρθε και ο Καθηγητής μας με τη δική του αποσπώμενη μπίλια διαπιστώσαμε ότι η χούφτα του τροχόσπιτου δεν είχε πρόβλημα αλλά και δεν υπήρχε ίχνος λιπαντικού στη χούφτα . "". ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να έχει οποιοδήποτε λιπαντικό η χούφτα. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Χάνει η χούφτα την πρόσφηση της με την μπίλια του κοτσαδόρου, με συνέπεια την άτακτη οδική συμπεριφορά του τροχοσπίτου. Οι χούφτες "σταμπιλιζάτορες" αύτο κάνουν. Σφύγκουν την μπίλια και οριζόντια και κάθετα ώστε να πάρουν το 20-25% των πλευρικών ανέμων ή άλλων δυνάμεων που έχουν ως αποτέλεσμα το "ψάρεμα" του τροχοσπίτου. Οπότε λιπαντικό ΠΟΤΕ στην μπίλια του κοσταδόρου.

Για το ψάρεμα του τροχοσπίτου χωρίς να είναι απόλυτο αυτό σημαντικό ρόλο παίζει : η πίεση και η κατάσταση των ελαστικών αυτοκινήτου και τροχοσπίτου, το βάρος και ο τρόπος φόρτωσης, τα αμορτισέρ, η κατάσταση των φρένων και των δύο οχημάτων, η χούφτα αν είναι απλή ή σταμπιλιζατέρ και τέλος οι πλευρικοί άνεμοι.

Λοιπές συμβουλές θα τις αποφύγω καθώς η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και δεν υπάρχει ένας γενικός κανόνας για την αντιμετώπιση του ψαρέματος.

Δείτε και το βίντεο της ALKO για το "ψάρεμα" και το προιόν που έχουν βγάλει το ATC. Σίγουρα είναι πολύ καλό αλλά όχι και 100% απαραίτητο. Ότι φυσικά παραπάνω έχει κανείς για την ασφάλεια του, κέρδος είναι.

Γιώργο μου άλλα κακό να μην σε βρεί. Πάντα υγεία και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα με ή χωρίς τροχόσπιτο.

Φιλικά

Αντώνης :wink:


Patrinos
Δημοσιεύσεις:54
Εγγραφή:Κυρ Μαρ 21, 2010 5:37 am
Επικοινωνία:

Re:Το ύψος της μπίλιας του κοτσαδόρου από το έδαφος παίζει σημαντικό ρόλο ;

Δημοσίευση από Patrinos » Δευ Φεβ 07, 2011 1:06 pm

Να σας μεταφέρω την δική μου εμπειρία. Ταξιδεύοντας πριν 3 χρόνια στην Γερμανία με το προηγούμενο τροχόσπιτο μου λίγο έξω από το Μόναχο και με ταχύτητα 100km άρχισε να ψαρεύει πολύ δυνατά, το ότι δεν είχαμε άσχημες εξελίξεις νομίζω ότι οφείλεται στο μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου (2800Kg)
Μπαίνοντας στο Sulzemoos για να αγοράσω κάποια πραγματάκια το κουβέντιασα με τον πωλητή (είχαμε συναντηθεί στο παρκινγκ και είχε δει το αυτοκίνητο με τροχόσπιτο)και μου είπε ότι η μπίλια στο αυτοκίνητο μου είναι πολύ ψηλά 52cm. Το τροχόσπιτο πρέπει να ταξιδεύει σχεδόν αλφαδιασμένο και σε καμία περίπτωση σηκωμένο μπροστά όπως το δικό μου. Από την ώρα που κατέβασα την μπίλια στους 42 πόντους δεν είχα πρόβλημα. Για καλό και για κακό πάντως στο καινούργιο φρόντισα να έχει και το ATC.





Skype: Patrinos53

Athens Geo
Δημοσιεύσεις:110
Εγγραφή:Τετ Σεπ 22, 2010 4:14 pm
Επικοινωνία:

Re:Το ύψος της μπίλιας του κοτσαδόρου από το έδαφος παίζει σημαντικό ρόλο ;

Δημοσίευση από Athens Geo » Παρ Σεπ 02, 2011 4:32 pm

Θα συνεχίσω σχετικά με το ατύχημα που είχα .
Μετά τις επισκευές στο τροχόσπιτο άρχισα ξανά τις εξορμήσεις, το τροχόσπιτο όμως παρόλο που τώρα ο κοτσαδόρος στο αυτοκίνητο είναι στη σωστή θέση ξανά μετα τα 70 χιλ.την ώρα πήγαινε << βάρκα γιαλό >>
Έτσι πήρα τηλέφωνο τον Ζαμπέτα και μου έφερε το ATC .
Ο Αντώνης λόγω του ότι στο πρόγραμμα μου ήταν ταξίδι στην Ιταλία μου σύστησε να πάω για τοποθέτηση στον Μπακαλάρο στην Πάτρα .
Όταν βρέθηκα στον Μπακαλάρο με ρώτησε αν το τροχόσπιτο κούναγε από τότε που το αγόρασα του είπα ναι κούναγε χωρίς να έχω βάλει μέσα τίποτα .
Τότε αυτός έκατσε μπροστά στο τροχόσπιτο και το κοίταγε για αρκετή ώρα ξαφνικά μου λέει η χούφτα του κοτσαδόρου είναι στραβή φεύγει προς τα δεξιά , αμέσως βγάζει το πλαστικό διακοσμητικό στο βε της χούφτας και βλέπουμε το σασί του τροχόσπιτου στραβωμένο .
Ευτυχώς που έλυνε αυτό το κομμάτι του σασί, το πήγε στην πρέσα το ίσιωσε και αφού το έβαλε στη θέση του μου λέει τώρα και να μην βάλεις το ATC το τροχόσπιτο δεν θα έχει πρόβλημα κουνήματος . Βέβαια το ATC το βάλαμε το τροχόσπιτο έκανε 4522 χιλίομετρα στην Ευρώπη χωρίς να δουλέψει το ATC .
Και ρωτάω αυτός που επισκεύασε το τροχόσπιτο μετά το ατύχημα είχε βγάλει το διακοσμητικό που καλύπτει το Βε << δεν το είδε ; >> …………………Εγώ δεν νομίζω να μην το είδε…………….
Για όποιον αμφιβάλει ότι το τροχόσπιτο το αγόρασα έτσι τον πληροφορώ αν είχε γίνει μετά το ατύχημα μου δεν θα έμενε η ποδηλατίερα ατσαλάκωτη .

http://www.youtube.com/watch?v=D9g5FRNpbzg

Για μία ακόμα φορά Χρήστο Μπακαλάρο σε ευχαριστώ .
Η φωτο του σασί

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us

Άβαταρ μέλους
Admin
Δημοσιεύσεις:841
Εγγραφή:Τετ Νοέμ 12, 2008 7:47 am
Επικοινωνία:

Re:Το ύψος της μπίλιας του κοτσαδόρου από το έδαφος παίζει σημαντικό ρόλο ;

Δημοσίευση από Admin » Πέμ Οκτ 06, 2011 11:45 am

Μπράβο στον Χρήστο τον Μπακαλάρο!!

Ήξερα γιατί σε έστελνα εκεί Γιώργο αφού η Θεσσαλονίκη ήταν μακριά για να έρθεις εδώ και το καταλαβαίνω.

Ο Χρήστος είναι και πολύ καλό παιδί αλλά και καλός τεχνίτης και αξίζει να βοηθάμε σωστούς ανθρώπους και επαγγελματίες.

Καλά ταξίδια Γιώργη. Τώρα με την επιδιόρθωση στο σασί και με την τοποθέτηση του ALKO ATC είσαι έτοιμος.

Φιλικά
Αντώνης

Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης