GOLDSCHMITT ΑΕΡΟΦΟΥΣΚΕΣ - ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΠΟΔΑΡΙΚΑ-ΕΛΑΤΗΡΙΑ-ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΑΞΟΝΩΝ-ΣΧΑΡΕΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

Δείτε και μοιραστείτε διάφορα video που κυκλοφορουν στο ιντερνετ σχετικά με το τροχοσπιτο, το κάμπινγκ και το αυτοκινούμενο.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Admin
Δημοσιεύσεις: 840
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 7:47 am
Επικοινωνία:

GOLDSCHMITT ΑΕΡΟΦΟΥΣΚΕΣ - ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΠΟΔΑΡΙΚΑ-ΕΛΑΤΗΡΙΑ-ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΑΞΟΝΩΝ-ΣΧΑΡΕΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

Δημοσίευση από Admin » Δευ Δεκ 20, 2010 2:36 pm

Η GOLDSCHMITT είναι μια πολύ δυναμική και ανερχόμενη εταιρία στον χώρο των αυτοκινουμένων τροχοσπίτων. Με παρουσία απο το 1980 έχει να παρουσιάσει μια μεγάλη δυναμική τα τελευταία χρόνια στις αερόφουσκες, στα ενισχυμένα ελατήρια, σε υδραυλικά ποδαρικά για σταθεροποίηση των οχημάτων, σε προσθήκες για προέκταση των αξόνων. Μοναδικές πατέντες αλλά και συμμετοχή σε πολλά καινούργια πράγματα που θα δούμε σύντομα στην αγορά. Φούλ αερανάρτηση μπροστινού και πίσω άξονα για VW T5 ή FIAT DUCATO, υγραεριοκίνηση, πατέντα για αερόφουσκες σε άξονα της ALKO είναι κάποια απο αυτές τις τεχνολογικές παρουσιάσεις της GOLDSCHMITT.

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ GOLDSCHMITT


1980: Δημιουργία της εταιρίας στο Buchen/Odw. Μετατροπή μεταχειρισμένων οχημάτων (φορτηγάκια) σε αυτοκινούμενα.

1982: Το πρώτο αυτοκινούμενο με Alkoven κατασκευάζεται πάνω σε ένα Mitsubishi L300. Στιγμή δημιουργίας των ελατηρίων Goldschmitt.

1984: Η γκάμα των προϊόντων διευρύνεται. Τα ελατήρια Goldschmitt υπάρχουν πλέον και Fiat, Peugeot, Citroen, Mercedes και Ford.

1986: Η πρώτη συμμέτοχή στην έκθεση Caravan Salon στο Essen στέφετε με επιτυχία.Οι κατασκευαστές αυτοκινουμένων δείχνουν προσοχή.

1988: Η Mitsubishi Motors είναι ο πρώτος μεγάλος πελάτης της Goldschmitt στα πρόσθετα ελατήρια. Ο διπλωματούχος μηχανικός κος. Mairon ξεκινάει με την δημιουργία ενός τμήματος ανάπτυξης.

1990: Τα ελατήρια Goldschmitt κερδίζουν την πρώτη θέση στο διαγωνισμό που πραγματοποιεί το περιοδικό Promobil συγκρίνοντας τα ελατήρια όλων των εταιριών.

1992: Οι τομείς «Τεχνική Οχημάτων» και «Αυτοκινούμενα» ακολουθούν χωριστούς δρόμους. Στο πρόγραμμα παραγωγής μπαίνουν πλέον οι αερόφουσκες.

1994: Σπάει το όριο των 2,5 τόνων. Η αύξηση του μικτού βάρους από την Goldschmitt έχει πολύ μεγάλη απήχηση στην αγορά των αυτοκινουμένων και δοκιμάζεται στη πίστα αγώνων του Nuerburgring κάνοντας χιλιάδες εκατοντάδες χιλιόμετρα.

1998: Η πιο μεγάλη πρόκληση για την Goldschmitt έρχεται από την εταιρία Tabbert. Ζητάει εξτρά ελατήρια για τον μπροστινό άξονα του Fiat Ducato.

2000: Νέα αγορά: Τα ανανεωμένα και πλήρως αυτόματα υδραυλικά ποδαρικά ανταμείβονται με ευρωπαϊκή αναγνώριση.

2002: Μία νέα πτέρυγα κτιρίων κατασκευάζεται όπου στεγάζει τη διοίκηση και τον τομέα ανάπτυξης. Από Goldschmitt – Fahrzeugtechnik GmbH μετονομάζεται σε Goldschmitt – Techmobil AG.

2004: Κατασκευάζεται το μεγαλύτερο κτιριακό συγκρότημα στην ιστορία της εταιρίας.

2006: Εγκαινιάζεται το νέο κέντρο της Goldschmitt – Technik. Το συνεργείο μετακομίζει στο Wallduern.

Δείτε ένα βίντεο παρουσίασης της εταιρίας : http://www.youtube.com/watch?v=PdtH-_ovLBE

Goldschmitt Ελλάς - Ζαμπέτας : http://www.zampetas.gr/goldschmitt.asp

και για πληρέστερη ενημέρωση : http://www.zampetas.gr/GoldschmittSite.asp
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Admin την Πέμ Ιαν 01, 1970 2:33 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης